رژیم غاصب صهیونیستی در کل دنیا منفور شده است

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با اقدامات اخیرش در کل دنیا منفور شده است، گفت: اسرائیل ضربه سختی از نیروهای فلسطینی خورد که نمی‌تواند آن را جبران کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امروز _یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تسلیت وقایع غزه و شهادت جمعی از مسلمانان به دست رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: فلسطین پس از جنگ جهانی دوم و تقسیم کشورها، سهم انگلیسی‌ها شد، آن زمان دو یا سه هزار نفر یهودی در آن منطقه بودند، اما انگلیسی‌ها تصمیم گرفتند که یهودی‌های جهان را برای حضور در این سرزمین دعوت کنند.

وی افزود: انگلیسی‌ها به خانه‌های مردم وارد می‌شدند، مرد و زن را می‌کشتند، خانه خالی می‌شد، آن خانه را تحویل میهمانان یهودی خود می‌دادند، با این روش یهودی‌ها در فلسطین ساکن شدند و بعد هم آمریکایی‌ها آمدند و ناظر شدند.

وی با اشاره به تعبیر امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اسرائیل غده سرطانی است، گفت: آن‌ها به دنبال حضور خود از نیل تا فرات هستند، هدف آن‌ها یک جا ماندن نیست و بارها این موضوع را به زبان آورده‌اند. آن‌ها ضد اسلام هستند و خداوند در قرآن به پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید: در آینده خواهند دید شدیدترین کسان نسبت به مسلمانان و مؤمنان از نظر عداوت و دشمنی یهود هستند و بعد مشرکان.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ضربه محکمی به صهیونیست وارد شد، تصریح کرد: اسرائیل هر کاری کند آن ضربه را نمی‌تواند، جبران کند، در هیچ جنگی نبوده است که بیش از ۱۵۰۰ نفر از مأموران و مسئولان آن‌ها کشته و تعداد بالایی اسیر شوند و این فاجعه برای آن‌ها جبران‌شدنی نیست.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی با اقدامات اخیر خود در کل دنیا منفور شده است، همین که بمب‌های خود را بر سر بیمارستان ریختند و هزار نفر را کشتند، ناشی از قدرت نظامی نبود، بلکه کاری غیرانسانی و وحشیانه بود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌گویند اگر ما با آمریکا ارتباط برقرار کنیم وضع ما خوب می‌شود، حوادث اخیر این را نشان داد که هیچ‌کس برای آمریکایی‌ها محترم نیست، آن‌هایی که هنوز در کشور ما معتقد به ارتباط با آمریکایی‌ها هستند، راه را اشتباه می‌روند،. خداوند در قرآن فرموده است: «بدان یا رسول‌الله! اینها، یهود و نصارا، هرگز تا روز قیامت از تو راضی نمی‌شوند، مگر اینکه از آن‌ها تبعیت کنی» یعنی زیر سلطه آن‌ها بروی، دشمن غیر از این نمی‌خواهد.

کد خبر 697943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.