رفاقت زیادی بین بازیکنان و کادرفنی ذوب‌آهن و مس وجود داشت/ از هفته پنجم به هماهنگی رسیدیم

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از هفته پنجم خیلی روند خوبی داشتیم و امیدوارم در آینده به رتبه‌های بالایی جدول برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن آذرباد بعد از برتری یک‌گله مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: بازی بسیار تاکتیکی و نزدیکی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و کسانی که این دیدار را تماشا کردند مطمئناً از آن لذت بردند و در نهایت با پیروزی تیم ما به پایان رسید.

وی افزود: چند نفر از بازیکنان و کادرفنی ذوب‌آهن مدت‌ها در مس رفسنجان حضور داشتند؛ به شخصه چهار سال با محمد ربیعی کار کردم و خاطرات خیلی خوبی در مس رفسنجان باهمدیگر داشتیم. در ابتدای بازی آن رفاقت بین نفرات دو تیم مشهود بود؛ به ذوب‌آهن بابت تیم خوبی که دارد تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه فصل موفق باشد.

کاپیتان باتجربه تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مهرداد رضایی زحمات زیادی برای مس رفسنجان کشیده و در زمان حضور در لیگ دسته‌اول و صعود به لیگ برتر کنار تیم بود. من همیشه با مهرداد رضایی رابطه بسیار خوبی داشته‌ام و از آنجا که دل‌مان برای همدیگر تنگ شده بود هرجایی از زمین همدیگر را می‌دیدیم خوش‌وبش می‌کردیم.

محسن آذرباد در پایان گفت: یک‌سری مشکلات از ابتدای فصل با تیم ما بود و تغییراتی در بدنه باشگاه به‌وجود آمد؛ با آمدن سرمربی جدید و عقب بودن شرایط تیمی‌مان از تاکتیک آقای الهامی مقداری طول کشید تا به هماهنگی برسیم. از هفته پنجم خیلی روند خوبی داشتیم و امیدوارم در آینده به رتبه‌های بالایی جدول برسیم.

کد خبر 697896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.