یکی از بهترین بازی‌های فصل را انجام دادیم / در زمان حضور من در ذوب‌آهن از سرمربی حمایت نشد

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در یک‌سال حضور من در ذوب‌آهن حمایتی که باید از مهدی تارتار سرمربی وقت تیم‌مان می‌شد صورت نگرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خدابنده‌لو پس از برتری یک بر صفر مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: بازی در برابر ذوب‌آهن برای تیم‌مان و همچنین برای شخص من که یک‌سال در ذوب‌آهن بازی کردم و خاطرات خوبی داشتم خیلی مهم بود، دوست داشتم دست‌پر از بازی بیرون بیائیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. ضمن اینکه یکی از بهترین و زیباترین بازی‌های‌مان در هفت هفته اخیر را انجام دادیم.

وی درباره فرصت گلزنی‌اش افزود: براساس تفکرات تاکتیکی تیم یک موقعیت شوت‌زنی برای من به‌وجود آمد که حبیب فرعباسی آن را از زیر طاق دروازه بیرون کشید؛ مهم‌تر از هرچیزی پیروزی در بازی بود چرا که مقداری فشار روی تیم‌مان بود اما با پیروزی مقابل ذوب‌آهن از زیر بار این فشار خارج شدیم.

وی ادامه داد: به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم تیم ریشه‌داری است، اما یک گلایه از این باشگاه دارم و آن‌هم این است که در یک‌سال حضور من در ذوب‌آهن حمایتی که باید از مهدی تارتار سرمربی وقت تیم‌مان می‌شد صورت نگرفت و من این موضوع را به‌طور کامل حس کردم. اما هم‌اکنون شرایط متفاوت شده و کادرفنی‌شان کاملاً حمایت می‌شود و البته امیدوارم به روزهای خوب‌شان برگردند.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: پس از اینکه ذوب‌آهن در بازی هفته پایانی در لیگ برتر ماندگار شد و مهدی تارتار سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت ذوب‌آهن را در بدترین شرایط گرفت و در جایگاه هفتم جدول تحویل داد اما از همان روز اول روی وی فشار وجود داشت و اگر حمایت‌ها بیشتر و شرایط مهیا بود روند بهتری پیش می‌رفتند اما ذوب‌آهن اکنون شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم امسال به چیزی که مدنظر دارد می‌رسد.

محمد خدابنده‌لو در پایان خاطرنشان کرد: باید در تیم‌های خودم ثبات داشته باشم اما شرایطی به‌وجود می‌آید که ناچارا جابه‌جا می‌شوم. از وضعیت خودم راضی هستم و اگر همه‌چیز را به گل و پاس‌گل تمام نکنیم اوضاع خوبی دارم. هرجا بوده‌ام کادرفنی از من رضایت داشته و امیدوارم بتوانم در ادامه راه شایستگی‌های خودم را نشان دهم.

کد خبر 697894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.