سند توسعه تعاون باید به نقشه راه تولید و اشتغال استان تبدیل شود

استاندار کرمانشاه بر ضرورت برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن سند توسعه تعاون کشور اشاره کرد و گفت: این سند باید از حالت انشایی خارج و به یک سند عملیاتی و یک نقشه راه برای تولید و اشتغال تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی امروز _شنبه، بیست و نهم مهرماه_ در اولین نشست شورای توسعه تعاون استان کرمانشاه که با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد، اظهار کرد: همان مرکز آماری که سال‌ها درد مزمن بیکاری را به یاد ما می‌آورد، امروز اعلام می‌کند آمار بیکاری کرمانشاه به تدریج در حال بهبود است.

وی افزود: این موفقیت‌ها به لطف تلاش‌ها و کوشش‌های مدیران حوزه‌های مختلف در دوران گذشته و حال است که از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تغییر آهنگ‌ها در حوزه اشتغال و تولید استان هر چند خوشحال‌کننده است، اما هنوز مسیر زیادی تا تبدیل شدن کرمانشاه به استانی بهره‌مند از مشاغل مولد و پایدار فاصله داریم.

وی در ادامه بر ضرورت برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن سند توسعه تعاون کشور اشاره کرد و گفت: این سند باید از حالت انشایی خارج و به یک سند عملیاتی و یک نقشه راه برای تولید و اشتغال تبدیل شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: اگر این سند در حد همین کلیات باقی بماند، تحول‌آفرین نخواهد بود و باید سهم هر سازمان و دستگاه از برنامه‌های حوزه تعاون مشخص شود و بر اساس آن کار انجام دهند.

وی با تاکید بر حل مشکلات تعاونی‌ها تصریح کرد: مشکلات این تعاونی‌ها باید با هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف و به صورت اولویت‌بندی انجام شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: ابتکارات و خلاقیت‌ها در حوزه تعاونی‌ها به رونق اقتصادی، بهبود معیشت اعضا و ایجاد ارزش افزوده بیشتر منجر می‌شود، لازم است میز گفت‌وگوی دولت و بخش تعاونی در استان کرمانشاه تشکیل شود.

سند توسعه تعاون باید به نقشه راه تولید و اشتغال استان تبدیل شود

به گزارش ایمنا، در ادامه این نشست مدیران ۱۰ تعاونی برتر استان در حضور استاندار به طرح مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند و در پایان این نشست با ارائه لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 697865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.