تعمیر و به‌روزرسانی پل‌های مکانیزه منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه، چهار پل مکانیزه وجود دارد و پل‌های برج کاوه و پل چمران در حال تعمیر اساسی است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات تعمیرات اساسی و بازسازی پل‌های مکانیزه عابر پیاده موجود در منطقه هفت شهرداری اصفهان در حال انجام است.

وی افزود: برای ساماندهی و بازگشت پل‌ها به چرخه خدمت‌رسانی اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این منطقه، چهار پل مکانیزه وجود دارد و پل‌های برج کاوه و پل چمران در حال تعمیر است.

وی با اشاره به تاکید مدیریت شهری بر بهینه‌سازی پل‌های مکانیزه موجود ادامه داد: تعمیر دو پل برقی دیگر نیز بنا به درخواست شهروندان در دستور کار قرار دارد که پس از پایان تعمیرات در حال اجرا، آغاز خواهد شد.

سلطان‌آقایی با اشاره به حجم بالای تردد در خیابان غرضی گفت: بنا به درخواست شهروندان محله‌های شهرک میلاد و رحیم‌آباد، پل عابر پیاده ابتدای خیابان غرضی نیز سال آینده مکانیزه خواهد شد.

وی ادامه داد: به همت همکاران حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت اصفهان، اقدامات مناسبی برای سایر مجموعه پل‌های عابرپیاده در سطح این منطقه که مکانیزه نیستند، همچنین در زمینه تقویت و به‌روزرسانی سیستم روشنایی، رنگ‌آمیزی و نظافت دوره‌ای اندیشیده شده است و در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: از شهروندان تقاضا داریم، انتقادها و پیشنهادهای خود در زمینه ارائه خدمات حوزه ترافیک به‌ویژه پل‌های عابر پیاده را از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ با ما در میان بگذارند.

کد خبر 697860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.