اجرای ۴ هزار متر لوله گذاری آب خام در بافت مرکزی تبریز

شهردار منطقه ۸ تبریز از اجرای چهار هزار متر لوله گذاری انتقال آب خام به فضای سبز محدوده مرکزی شهر، توسط شهرداری این منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین منیری فر ظهر شنبه - ۲۹ مهرماه - با بیان این مطلب اظهار کرد: فضای سبز به عنوان یکی از مؤثرترین پدیده‌های محیط زیست، پیوسته و در همه ادوار مورد تاکید بوده که برای حفاظت و گسترش آن داشتن مدیریت صحیح و استفاده درست از عوامل گسترش دهنده این پدیده ارزشمند هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی از اساسی‌ترین نیازهاست.

وی افزود: یکی از اهداف شهرداری منطقه هشت، استفاده از آب غیر شرب و سیستم انتقال آب خام جهت آبیاری فضای سبز است تا با حذف روش آبیاری با تانکر، گامی در جهت سهولت آبیاری فضای سبز فراهم شود.

منیری فر در ادامه اظهار کرد: با همت عوامل فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ طی سال جاری تا کنون بالغ بر چهار هزار متر طولی لوله گذاری آب خام در محدوده مرکزی شهر انجام شده است و بر آنیم تا پایان سال محورهای مورد نیاز برای لوله گذاری آب خام تکمیل شود.

شهردار منطقه ۸ افزود: در همین راستا طرح انتقال آب خام در خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل چهارراه شریعتی تا میدان ساعت به طول ۸۵۰ متر هم اکنون در حال اجرا بوده که با اجرای این پروژه نیاز آبی فضای سبز این مسیر تأمین خواهد شد.

کد خبر 697811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.