آغاز بارندگی‌ها از روز سه‌شنبه در خورستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه امروز سه شهر استان رطوبت بالای ۹۰ درصد را تجربه کرده‌اند، گفت: از اواسط روز سه‌شنبه ورود سامانه بارشی، سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: طی امروز رشد ابر و احتمال رگبارهای پراکنده در بعضی از مناطق به‌ویژه مناطق شرقی و جنوب شرقی دور از انتظار نیست. برای فردا روند کاهش یک تا دو درجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواسط روز سه‌شنبه ورود سامانه بارشی، سبب رگبار و رعد و برق (به‌ویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان) وزش بادهای متوسط تا شدید (به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی) خواهد شد.

مدیرکل هوا شناسی خوزستان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۳۸.۹ و ایذه با ۱۵.۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند، علاوه بر آن حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ و حداقل به ۲۲.۷ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی اضافه کرد: طی امروز رطوبت بالای ۹۰ درصد سه شهر خوزستان را فرا گرفت، به‌گونه‌ای که میزان رطوبت در شهرهای دزفول ۹۴، هندیجان ۹۱ و شوش ۹۰ رسید.

سبزه‌زاری گفت: میزان رطوبت در شهرهای ماهشهر و ایذه ۸۸، اهواز، لالی و گتوند ۸۴، مسجدسلیمان ۸۲ و شادگان ۸۰ درصد ثبت شد.

کد خبر 697798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.