تامین زیرساخت‌های شهرک شهید سلیمانی اراک

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی گفت: با کمک مسئولان استان، تمام زیرساخت‌های شهرک شهید سلیمانی اراک به لحاظ آب، برق، گاز و سایر زیرساخت‌ها تامین شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا رضایی امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ در حاشیه بازدید جمعی از مسئولان استان قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت خانه‌سازی جهاد استان مرکزی در بین سایر استان‌ها رتبه برتر را کسب کرده است، امروز جمعی از مسئولان استان قم به منظور تعامل و تشریک مساعی بازدیدی از پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک داشتند.

وی افزود: شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی از نظر کیفیت ساخت، زمان تحویل واحدها و قیمت تمام شده واحدهای در حال ساخت توانسته است تجربه جدیدی را در کشور رقم بزند و جزو استان‌های برتر باشد.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی ادامه داد: استان قم نیز جزو استان‌هایی است که در حال ساخت پروژه برای متقاضیان است، اما در حوزه تأمین زیرساخت‌ها از جمله آب و برق و گاز با مشکلاتی مواجه است.

وی تصریح کرد: در این بازدید که مدیرکل فنی و امور شهری استان قم و مدیرکل شرکت آب و فاضلاب این استان به همراه جمعی از معاونان از پروژه کوی شهید سلیمانی اراک حضور داشتند، نحوه ارائه خدمات زیرساختی در استان مرکزی بررسی شد.

رضایی گفت: مسئولان استان قم در این بازدید از تعاملی که بین مسئولان استان وجود دارد، قدردانی و از نحوه ساخت و کیفیت و قیمت تمام‌شده واحدها و خرید مصالح و ساخت مطلع شدند.

کد خبر 697774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.