تکمیل منوریل قم نیازمند عزم مدیریت شهری است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت پای کار تکمیل مونوریل قم است، گفت: این پروژه چالش مدیریتی دارد و علت معطل ماندن آن نبود عزم در مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن منصوری امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ در جلسه بررسی مشکلات و موانع منوریل قم که در استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: دولت برای تعیین تکلیف منوریل قم به میدان آمده است، اما مدیریت شهری نمی‌تواند پای خود را از این پروژه کنار بکشد.

وی افزود: اینکه منوریل چند سال بلاتکلیف مانده به این دلیل است که مدیریت شهری به عنوان متولی اصلی پای کار پروژه نیست و این طرح را از خودش نمی‌داند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه روش‌های تأمین مالی مختلفی برای پروژه‌ای مانند منوریل وجود دارد، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیار بزرگ‌تر در دیگر استان‌ها اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف منوریل و فرودگاه قم مطالبه مردمی است، تاکید کرد: باید برای ورود جدی دولت به این دو پروژه و تعیین تکلیف آن، زمینه‌سازی لازم انجام شود.

منصوری با اشاره به اجرای طرح امکان‌سنجی پروژه منوریل قم تاکید کرد: پس از نهایی شدن طرح امکان‌سنجی توسعه مونوریل قم، دولت راه‌های تأمین مالی آن را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

کد خبر 697724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.