اجرای ۶۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای ۶۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در شش‌ماهه نخست سال جاریدر استان خبر داد.

به گزارش ایمنا، رحمان محمودی امروز _شنبه بیست‌ونهم مهرماه_ در حاشیه بازدید از شبکه توزیع گاز در بیرجند اظهار کرد: بر اساس گزارش شرکت ملی گاز ایران، بالاترین میزان اجرای شبکه در بین شرکت‌های گاز استانی در مردادماه به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۹۴ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده که از این مقدار ۶۰۹ کیلومتر مربوط به پروژه‌های روستایی، ۴۴ کیلومتر مربوط به پروژه‌های شهری و ۴۱ کیلومتر برای گازرسانی به صنایع استان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۱۴ هزار و ۹۸۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان وجود دارد که از این مقدار ۱۱ هزار و ۳۷۱ کیلومتر شبکه روستایی، حدود ۳ هزار و ۱۵۲ کیلومتر شبکه شهری و ۴۶۴ کیلومتر مربوط به صنایع استان است.

محمودی اضافه کرد: تاکنون همه ۳۲ شهر و هزار و ۹۷۲ روستای استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

وی تاکید کرد: تا پایان مردادماه سال جاری ۶۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده است، افزود: برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در مردادماه ۱۸ کیلومتر شبکه گازرسانی در اقصی نقاط استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۴ هزار و ۹۳۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان وجود دارد که از این مقدار ۱۱ هزار و ۶۸۰ کیلومتر شبکه روستایی و حدود ۳ هزار و ۲۵۴ کیلومتر شبکه شهری است.

منبع: تسنیم

کد خبر 697718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.