رژیم صهیونیستی از سر استیصال به بیمارستان المعمدانی حمله کرد

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان در پیامی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: این رژیم غاصب از سر استیصال و انفعال، با هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی غزه، غیرنظامیان، زنان و کودکان معصوم، بی‌گناه و مجروح را به شهادت رساند و زخم عمیقی بر پیکره امت اسلامی وارد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، بنیاد ملی نخبگان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به غزه بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، جهاد تمدنی نخبگان یگانه راه حصول به شاهراه هدایت بشریت به سمت صلاح و رستگاری برشمرده شده و آمده است.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین «فإذا جاء وعْد أولاهما بعثْنا علیْکمْ عباداً لنا أولی بأْسٍ شدیدٍ فجاسوا خلال الدّیار و کان وعْداً مفْعولًا

بار دیگر دشمن قسم‌خورده انسانیت و مظهر سبعیت و وحشی‌گری و قساوت، رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در اقدامی از سر استیصال و انفعال؛ همچون غریقی که برای بقای خود به هر چیزی دست‌اندازی می‌کند؛ دیوانه‌وار و از ترس هلاکت مستعجل با هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی غزه دست به کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان معصوم، بی‌گناه و مجروح زد و زخم عمیقی را بر پیکره امت عظیم اسلامی وارد کرد. قلب‌هایمان از این جنایت مجروح شده و چشمان اندوهگینمان در این شب تاریک و ظلمانی کم‌نور شده است.

«اللّهمّ انّا نشْکوا الیْک فقْد نبیّنا صلواتک علیْه واله وغیْبه ولیّنا وکثْره عدوّنا وقلّه عددنا وشدّه الْفتن بنا وتظاهر الزّمان علیْنا فصلّ علی محمّدٍ واله واعنّا علی ذلک بفتْحٍ منْک»

دستگاه کشتار و ترور بنی‌اسرائیل از این اقدام دو هدف را دنبال می‌کند: اولاً شکست مفتضحانه خود در عملیات طوفان الاقصی را جبران کند و ثانیاً با تلفات‌گیری از مردم غیر نظامی و مظلوم غزه جبهه مقاومت را مجبور به توقف مبارزه و پذیرش آتش بس بدون پیش شرط و آزادسازی اسرای صهیونیست در بند حماس نماید. غافل از این که ملّتی که سبیل نجات را در مقاومت و عزّت خود را در شهادت می‌بیند و مصداق آیه شریفه «قلْ هلْ تربّصون بنا إلّا إحْدی الْحسْنییْن» است، هرگز باکی از مرگ ندارد.

عمق و وسعت جنایات بنی‌اسرائیل و بیدادگری فرزندان سامری به حدی رسیده است که علی‌رغم سانسور شدید رسانه‌ای و جعل و تحریف واقعیّت از سوی دستگاه پروپاگاندای نظام سلطه، ندای مظلومیّت مردم فلسطین نه تنها خاموش نشده بلکه فراگیرتر شده و پژواک آن افکار عمومی جهانیان را به تأثر واداشته است، به‌گونه‌ای که شاهد شکل‌گیری هسته‌های اعتراضات و تجمّعات در قلب آمریکا و اروپا هستیم.

مستکبران آمریکایی که منافع راهبردی خود در منطقه را در گرو موجودیّت این غده سرطانی و بدخیم می‌دانند، سراسیمه و هراسان، با تلاشی مذبوحانه سعی در بازپس‌گیری رشته امور و ابتکار عمل در مدیریت جریانات پیش رو دارند غافل از این که دست و پا زدن در این باتلاق منجر به سرعت یافتن مرگ قریب‌الوقوع آنها خواهد شد و اقیانوس خون‌های به ناحق ریخته‌شده مظلومان، تمدن پر زرق و برق غرب را که برساخته قارون صفتان فریبکار قلدرمآب است، همچون کشتی تایتانیک به قعر خود خواهد کشید. وکان وعۡداً مّفۡعولاً...

در این میان نخبگان ملت سرافراز و تاریخ‌ساز ایران اسلامی و حق جویان عالم لازم است که خود را مهیا و مجهز به سلاح پارسایی، بصیرت و شجاعت گردانند. رهبر عزیزتر از جانمان و مشعل‌دار انقلابمان، مدت‌هاست که از نشانه‌های ظهور دورانی جدید در تاریخ بشریت و عبور آن از یک گردنه سرنوشت‌ساز سخن می‌گویند.

خلأ در مدیریت جهانی در حال شکل‌گیری است که از تضعیف قدرت‌های مستکبر شرق و غرب و اثبات عدم توانایی مکاتب مادی‌گرایانه در پاسخگویی به نیازهای بشر مدرن امروز نشئت گرفته است. در این میان شناخت جامع و کل‌نگرانه از تحولات پرشتاب و متغیّر پیش رو بوسیله نخبگان و تعریف نسبت خود با آن‌ها و ایفای نقش تاریخی در پر کردن خلأ موجود می‌تواند ضامن تفوق جریان حق باشد.

صبر فرانسلی و جهاد تمدنی نخبگان برای غلبه بر جریانی که بیش از چهار قرن مقدرات بشریت را به انحصار خود در آورده است، یگانه راه حصول به شاهراه هدایت بشریت به سمت صلاح و رستگاری است که با طلوع خورشید ولایت عظمی محقق خواهد شد… ان‌شاءالله...

بنیاد ملی نخبگان به نمایندگی از جامعه نخبگان کشور ضمن محکوم نمودن شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به‌ویژه بمباران کودکان و زنان مجروح و بی‌دفاع در بیمارستان المعمدانی غزه، بار دیگر اعلام می‌دارد که یگانه راه دستیابی ملت مظلوم فلسطین به حقوق حقّه خویش را منحصر در مقاومت و ایستادگی در مقابل طغیانگران بنی صهیون انگاشته و به مدیریت‌کننده جریان تجاوز و کشتار در منطقه یعنی آمریکای جنایتکار هشدار می‌دهد که انتقام اصلی در راه است و آن همان دستیابی جوانان نخبه ایران اسلامی به تفوق بلامنازع علمی، برتری شگفتی‌ساز در فناوری و ربودن گوی سبقت از استثمارگران استعدادهای بشری در این رقابت نفس‌گیر، ناعادلانه و نابرابر خواهد بود… بعون الله تعالی…»

کد خبر 697711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.