اصحاب هنر و رسانه به غزه اعزام می‌شوند؟

با شهادت مردم مظلوم غزه و جمعی از اصحاب رسانه، بسیاری از اهالی فرهنگ و رسانه به‌دنبال اعزام به مناطق و ارائه روایت واقعی میدان هستند، بر این اساس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه اعلام کردند که پیگیر اعزام کاروان خبرنگاران و هنرمندان به غزه هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با اوج گرفتن شهادت مردم مظلوم غزه و به خصوص به شهادت رسیدن تعدادی از خبرنگاران، بسیاری از اهالی فرهنگ و رسانه به‌دنبال اعزام شدن به مناطق و ارائه روایت واقعی از این صحنه هستند؛ بر همین اساس محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه، بیست‌وششم مهرماه در حاشیه آئین همدردی شاعران و هنرمندان با مردم فلسطین اظهار کرد: دولت جمهوری اسلامی همان‌طور که رئیس‌جمهور گفتند بنا دارد کشتی‌هایی را حامل کمک‌ها اعزام کند و در حال آخرین رایزنی‌ها هستیم. به محض فراهم شدن این امکان و دیگر امکانات، تلاش می‌کنیم جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای پوشش اقدامات، اظهار همدردی و حضور در صحنه در منطقه حاضر شوند و در مناطق نزدیک به درگیری و مظلومیت مردم غزه را بهتر و بیشتر روایت کنند.

وی افزود: همه می‌دانند امروز حضور در غزه خطراتی دارد ولی همه مشتاقانه دنبال این ابراز علاقه و حضور در صحنه هستند و امید است بتوانیم زمینه‌های این کار را فراهم کنیم.

زمان ‎روایت فتح است

همچنین مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«با توجه به کثرت متقاضیان برای اعزام به غزه، به اطلاع می‌رساند ان‌شاءالله در صددیم زمینه‌های حضور را در روزهای آینده فراهم نمائیم.

وزیر فرهنگ و معاونان پیگیر اعزام کاروان خبرنگاران و هنرمندان هستند.

الحمدلله جبهه مقاومت نیازی به حمایت نظامی ندارد، الان زمان ‎#روایت_فتح است.»

اصحاب هنر و رسانه به غزه اعزام می‌شوند؟

کد خبر 697657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.