مقابله با واگرایی سیستمی در شهرداری اصفهان

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: تدوین دستورالعمل وظایف و اختیارات امور ارتباطات مناطق و معاونت‌های شهرداری این کلان‌شهر به‌منظور تبیین شرح وظایف این اداره و ایجاد هماهنگی بین امور ارتباطات مناطق با یکدیگر و مقابله با واگرایی سیستمی انجام شد.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه دستورالعمل وظایف و اختیارات امور ارتباطات مناطق و معاونت‌های شهرداری اصفهان به آن‌ها تقدیم شده است، اظهار کرد: اهداف این دستورالعمل تبیین شرح وظایف امور ارتباطات، تقویت هماهنگی و هم‌افزایی بین امور ارتباطات مناطق با بخش‌های مختلف اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، طراحی و انتخاب شاخص‌ها و معیارهای عادلانه و کارآمد برای ارزیابی و ایجاد هماهنگی بین امور ارتباطات مناطق با یکدیگر و مقابله با واگرایی سیستمی است.

وی افزود: دامنه کاربرد این دستورالعمل شامل معاونت‌ها، مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان و ناژوان است.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری است.

وی ادامه داد: این دستورالعمل در گذشته به شکل پراکنده بود و به‌صورت تخصصی برای هر حوزه نوشته و تدوین نشده بود.

امینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به‌طور جداگانه در حال آماده‌سازی شرح وظایف مسئولان امور ارتباطات سازمان‌های شهرداری اصفهان هستیم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شرح وظایفی را برای اداره امور ارتباطات سازمان‌ها نیز تهیه و تدوین کنیم.

کد خبر 697612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.