برگزاری جشنواره کشتی پهلوانک‌های کوچک در نصف‌جهان با شرکت ۲ هزار نونهال

مسابقات کشتی «پهلوانک‌های کوچک» روزهای گذشته در سالن پیروزی اصفهان با شرکت دو هزار کشتی‌گیر نونهال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جشنواره «پهلوانک‌های کوچک» روزهای گذشته در سالن پیروزی اصفهان با شرکت حدود دو هزار کشتی‌گیر نونهال برگزار شد. حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، روح‌الله معظم مدیرعامل باشگاه مقاومت و مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، علیرضا خاکسار معاون ورزشی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سردار اکبر پاکزاد مشاور استاندار و عضو هیئت رئیسه هیئت کشتی استان اصفهان و مصطفی میرزایی ریاست هیئت کشتی اصفهان از جمله مدیران ورزشی و شهری حاضر در این مراسم و امیرحسین زارع، قهرمان کشتی جهان و هادی عامل، گزارشگر کشتی از میهمانان ویژه این رقابت‌ها بودند.

باید بسترهایی را برای فعالیت آسان هیئت‌های ورزشی ایجاد کنیم

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات با همت هیئت کشتی اصفهان و به جهت استعدادیابی و پشتوانه‌سازی برای آینده کشتی استان اصفهان و کشور برگزار شد. برای اولین بار این مسابقات با کیفیت بسیار مطلوب و استقبال بی‌نظیر با حضور امیرحسین زارع و هادی عامل دو چهره شناخته‌شده کشتی کشور در اصفهان برگزار شد.

وی افزود: دو هزار نونهال در این مسابقات شرکت کردند که به‌طور قطع شناسایی و استعدادیابی شده‌اند تا تحت آموزش قرار گیرند و پشتوانه‌ای برای کشتی اصفهان و کشور باشند.

محمدی در ادامه گفت: نکته‌ای که بسیار اهمیت دارد این است که بستری را ایجاد کنیم تا هیئت‌های ورزشی استان بتوانند در فضایی آرام و با برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم چنین رویدادهایی را برگزار کنند.

برگزاری جشنواره کشتی پهلوان‌های کوچک در نصف جهان با شرکت ۲ هزار نونهال

مردم ایران برای ورزش ارزش زیادی قائل هستند

سردار اکبر پاکزاد، مشاور استاندار و عضو هیئت رئیسه هیئت کشتی استان اصفهان اظهار کرد: زمانی که رئیس هیئت کشتی استان اصفهان پیشنهاد چنین مسابقات خوبی را داد به‌شخصه باور نمی‌کردم که دو هزار نونهال طی دو روز به رقابت بپردازند.

وی افزود: باید این کودکان را حمایت و زیرساخت‌هایی را فراهم کنیم تا بتوانند رشد کنند. مردم ایران برای ورزش ارزش زیادی قائل هستند، آن‌ها از سنین پایه معرفت و قهرمانی را به کودکان می‌آموزند.

پاکزاد گفت: مشاهده کردم یکی دو کشتی‌گیر هنگام پیروزی دست به آسمان بلند کردند و شکر خدا را به جای آوردند، این موضوع ارزشمندی برای ما به‌شمار می‌رود. شعار «کودک برای کودک» را برای این مسابقات در نظر گرفتیم تا همدردی خودمان با مردم و کودکان مظلوم غزه را اعلام کنیم.

اتفاق زیبا و باارزشی را در اصفهان شاهد بودیم

امیرحسین زارع، قهرمان آسیا و جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اتفاق زیبا و باارزشی را در اصفهان شاهد بودیم. از طرف جامعه کشتی تبریک می‌گویم، به‌طور قطع این کار به کشتی اصفهان کمک می‌کند و آتش رشته کشتی را در اصفهان و کشور شعله‌ور خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم روزی استان اصفهان به حق خود در رشته کشتی برسد. بهتر است این‌گونه مسابقات در استان‌های دیگر هم برگزار شود تا کودکان از سنین پایه کار کنند و آینده خوبی را برای رشته کشتی تضمین کنند.

برگزاری جشنواره کشتی پهلوان‌های کوچک در نصف جهان با شرکت ۲ هزار نونهال

برگزاری این گونه مسابقات می‌تواند روزهای درخشانی را برای کشتی اصفهان رقم بزند

هادی عامل، گزارشگر و چهره شناخته‌شده کشتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بسیار خوشحال و خرسندم که برای این مسابقات در اصفهان حضور داشتم، برگزاری این مسابقات می‌تواند نوید روزهای درخشانی برای اصفهان باشد.

وی افزود: کشتی‌گیر نیاز به مسابقه دارد، تمرین می‌کند تا در میدان تمرین، خود را به نمایش بگذارد. برگزاری این‌گونه مسابقات می‌تواند روزهای درخشانی را برای کشتی اصفهان رقم بزند.

عامل تصریح کرد: این‌گونه مسابقات باید تداوم داشته باشد تا کشتی‌گیر تجربه بیشتری کسب کند. جوانان را باید باور داشته باشیم زیرا هر موقع به جوانان اعتماد کردیم، پاسخ مثبتی را از آن‌ها دریافت کردیم.

کد خبر 697605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.