تقابل با مس رفسنجان سخت‌ترین لحظه دوران مربی‌گری‌ام است / ذوب‌آهن به نگاه کلان نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قرار گرفتن مقابل مس یکی از سخت‌ترین روزهای ۱۸ سال کار من در حوزه مربی‌گری خواهد بود، مردم رفسنجان همیشه به من لطف داشتند، رفسنجان یک‌جای ویژه در قلب من است و خاطرات خوبی از آنجا دارم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی مقابل مس رفسنجان برای من خاص است، قرار گرفتن مقابل مس یکی از سخت‌ترین روزهای ۱۸ سال کار من در حوزه مربی‌گری خواهد بود، مردم رفسنجان همیشه به من لطف داشتند، رفسنجان یک‌جای ویژه در قلب من است و خاطرات خوبی از آنجا دارم، برای من بسیار ارزشمند است که شهروند افتخاری رفسنجان هستم. مس تیم بسیار خوبی است با کادر فنی باتجربه که نشان داده که هم سال قبل و هم امسال تیم خوبی بوده و ما هم با تمرکز به این بازی پا می‌گذاریم.

وی افزود: شروع خوبی در لیگ برتر داشته‌ایم، در بازی‌های داخل خانه با سپاهان، فولاد، گل‌گهر، استقلال و چند تیم دیگر که فصل قبل جزو پنج تیم اول لیگ بودند دیدار می‌کنیم و بازی‌های خارج از خانه هم همیشه سخت است، باید از دل این مسیر در نیم‌فصل عبور کنیم و برای نیم‌فصل دوم تیم را ترمیم و تقویت کنیم. نتایج مطلوب فقط ملزم به تیم فنی نیست، نتیجه‌گیری در فوتبال فاکتورهای زیادی دارد که در زمان لازم در خصوص آن صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: بازی آسان در لیگ برتر وجود ندارد؛ مخصوصاً با وضعیتی که امسال وجود دارد، تعدیل بازیکنان بزرگسال در لیگ برتر سطح مسابقات را تغییر داده است؛ بخش عمده تیم مس را ۱۲ بازیکن بزرگسال فصل گذشته تشکیل می‌دهند و چند بازیکن خوب هم به این تیم اضافه شده است، بازیکنان با تجربه دیگری مانند شیمبا، لک، شهبارزاده، جعفری و چند بازیکن دیگر دارد. تحلیل‌هایی در خصوص این بازی انجام دادیم، سطح ارتفاع ورزشگاه فولادشهر برای مس تفاوتی ایجاد نمی‌کند جون رفسنجان هم شرایط مشابهی دارد.

محمد ربیعی خاطرنشان کرد: در ذوب‌آهن به دنبال رویش یک باور جدید هستیم، فکر می‌کنم تا اینجا مسائلی را ثابت کردیم ولی نیاز به حمایت با نگاه‌های کلان و دورنمای بلند داریم، ذوب‌آهن ۵۵ سال قدمت دارد، نیازمند است که نگاه ویژه ای به آن شود، از صمیم قلب می‌گویم این شهر و پیشکسوتان و هواداران آن شایسته این هستند که ذوب‌آهن مانند گذشته تیم قدرتمندی داشته باشد. من از زحمات کانون هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم، امیدوارم هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: من انتظاری داشتم که در تمرین ذوب‌آهن آن را بیان کردم و باز هم تکرار می‌کنم، دوست دارم مانند انزلی، اراک و قزوین که بانوان در ورزشگاه حضور داشتند، در اصفهان نیز این اتفاق رخ دهد. هر جایی که بودم گفتم هواداران ولی‌نعمت ما هستند و باید آن‌ها را راضی نگه داریم، امیدوارم به میزانی که ذوب‌آهن را دوست دارند از آن حمایت کنند، من هم به همان میزان نسبت به مردم و اصفهان و رفسنجان علاقه دارم. آرش قادری مصدومیت رباط‌صلیبی دارد، یک بازیکن اخراجی در بازی قبل داشتیم که فردا نادر محمدی را نداریم، یک مصدوم داریم که نام آن را نمی‌آورم تا وضعیت او برای بازی فردا مشخص شود.

کد خبر 697595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.