پیاده‌روسازی مطالبه عمومی مردم پردیسان است

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه پیاده‌رو سازی مطالبه عمومی مردم است، گفت: روشنایی معابر و کوچه‌های فرعی از دیگر دغدغه‌های مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مظفری امروز_ جمعه بیست‌وهشتم مهرماه_ در حاشیه بازدید از مسجد حضرت زینب (س) پردیسان اظهار کرد: اکثر مشکلات مطرح شده توسط نمازگزاران در خصوص بخش‌های تجاری بود که هنوز واگذاری آن انجام نشده است که از طریق اداره کل مسکن و شهرسازی در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه پیاده‌روسازی مطالبه عمومی مردم است، افزود: روشنایی معابر و کوچه‌های فرعی از دیگر دغدغه‌های مردم است که مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم بیان کرد: در زمینه مصرف آب بهای مجتمع‌های مسکونی برای نگهداری فضای سبز درخواست مساعدت و همکاری شده که چون تعداد مجتمع‌ها در پردیسان زیاد است امکان اجرای آن برای همه مجتمع‌ها وجود ندارد اما در تلاشیم تا حد امکان کمک‌رسانی داشته باشیم.

وی گفت: بهسازی اطراف مدارس، پیاده‌روسازی و آسفالت مد نظر قرار گرفته و در تلاشیم قسمتی از بودجه عمرانی سال آینده را برای ساخت پل شهید حججی، پیاده‌روسازی و آسفالت معابر و پیاده‌رو و کوچه‌های فرعی پردیسان صرف کنیم.

کد خبر 697590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.