جبهه مقاومت اسلامی طبق وعده الهی بر صهیونیست‌ها پیروز می‌شود

امام جمعه قزوین گفت: این وعده نصرت الهی است که جبهه مقاومت اسلامی بر صهیونیست‌ها پیروز شوند و دل‌های غمگین به این شکل تسکین پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز _جمعه بیست‌وهشتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در غزه مردم را قتل عام می‌کنند، خانه‌ها را ویران می‌کنند و جای امنی برای مردم باقی نگذاشته‌اند البته پیش از این زیر شهر غزه پناهگاهی مانند یک شهر ساخته شده که مردم به ناچار در آنجا زندگی می‌کنند و تونل‌های بسیار طولانی در آنجا حفاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فقط پناهگاه کافی نیست و این مردم گرسنه و تشنه شده و نیاز به دارو دارند، اضافه کرد: صهیونیست‌های جنایتکار چیزی از زندگی برای اینها باقی نگذاشته‌اند و بنابراین باید هر چه می‌توانیم برای یاری آنها از نظر مالی و حمایت همه جانبه اقدام کنیم؛ در نتیجه ملت و دولت دست به دست هم دهند تا دردها و مصیبت‌های این مردم محروم و مظلوم کمتر شود.

امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه اگر صهیونیست‌ها زمینی حمله می‌کردند، یقیناً از هر سو به آنها حمله و زمین‌گیر می‌شدند، ادامه داد: امروز کار دشمن به جنون کشیده شده و نباید ایستاد تا شاهد جنایت‌های بیشتر این دیوانه بود و باید هر چه زودتر جلوی این دیوانه را گرفته و نابودش کنیم.

حجت‌الاسلام عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: سازمان ملل متحد و شورای امنیت پیشینه خوبی ندارند و هر وقت فلسطینی‌ها همت کردند تا سرزمین‌هایی که صهیونیست‌های غاصب با جنگ گرفته‌اند را پس بگیرند، همان موقع این سازمان ملل و شورای امنیت اعلام آتش‌بس کرده است.

وی با بیان اینکه هر زمان که اسرائیل برای غصب سرزمین مسلمانان اقدام کرد این مجامع سکوت پیشه کردند، افزود: وقتی مجاهدان اسلام و موشک‌های برخاسته از لبنان و غزه صهیونیست‌ها را به درک واصل می‌کند، دلمان آرام می‌شود و این همان حیات است و قرآن هم تأکید می‌کند که باید قصاص گرفته شود.

عابدینی ادامه داد: مسلمانان باید از صهیونیست‌ها انتقام سختی بگیرند و به همین جهت این روزها جمعی از جوانان عراق به سمت کرانه باختری که مرزهای مشرف به سرزمین‌های اشغالی است، حرکت کرده و از همه کشورهای اسلامی توقع داریم که انتقام سختی از صهیونیست‌ها بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه خداوند اراده کرده تا صهیونیست‌ها را با دستان مسلمانان خار و منهدم سازد، گفت: این وعده نصرت الهی است که جبهه مقاومت اسلامی بر صهیونیست‌ها پیروز شوند و دل‌های غمگین به این شکل تسکین پیدا کند.

وی همچنین به سفر بایدن به سرزمین‌های اشغالی هم اشاره کرد و افزود: برخی تصور می‌کنند که بایدن آمده بود تا به نتانیاهو روحیه بدهد، در حالی که هدف بایدن این بود که به نتانیاهو تذکر بدهد که از دیوانگی دست برداشته و مسیرش را ادامه ندهد؛ در واقع بایدن آمد تا صهیونیست‌ها را از جنگ منصرف کند، چون می‌دانست با پیشرفت جنگ عرصه برای آنها تنگ و تنگ‌تر می‌شود.

کد خبر 697566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.