آمریکا پس از طوفان الاقصی در حال احیای اسرائیل است

امام جمعه شهر تودشک گفت: رژیم صهیونیستی در عملیات اخیر فلسطینیان، چهار عنصر بقای خود را از دست داده است و آمریکایی‌ها پس از عملیات طوفان الاقصی در حال احیا و تنفس مصنوعی به رژیم اسرائیل هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمد رضا نریمانی ظهر امروز _جمعه بیست و هشتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه تودشک اظهار کرد: جهاد تبیین در شرایط کنونی رأس همه نبردها است باید مطالب و موارد گفته شود و گرنه بوسیله بت تحریف و جنگ اذهانی، جای ظالم و مظلوم عوض می‌شود.

وی افزود: تجربه به ما می‌گوید باید از فرصت موجود کنونی حداکثر استفاده را بکنیم و با تکیه بر اراده و توان و زیرساخت‌های موجود در کشور، شیب صعودی پیش‌رو را با قوت پشت سر بگذاریم.

امام جمعه شهر تودشک ادامه داد: در دوره طاغوت، همه عوامل عدم پیشرفت و ادامه عقب‌ماندگی جمع بود اما امروز به فضل الهی هم اراده و هم توان حرکت و پیشرفت علمی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان با انگیزه و با روحیه، پیشنهادهای با ارزشی برای حل مشکلات دارند، گفت: اگر مسئولان، مراکز علمی و نخبگان از این فرصت استفاده نکنند، به ایران و تاریخ کشور ظلم می‌شود.

نریمانی ادامه داد: هرکسی در هر دانشی نخبه می‌شود و به رتبه‌ای دست می‌یابد، هم از آن دانش و هم از اعتباری که به واسطه آن دانش در جامعه بدست می‌آورد، باید در جهت خدمت به مردم استفاده کند.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و شکست اسرائیل، خاطرنشان کرد: مظلومیت، محرومیت، محصور بودن غزه از هرجهت، نبود امکانات و تحت فشاربودن و محرومیت‌های مردم فلسطین، فشارهای اقتصادی‌ها و بسیاری از موارد دیگر باعث نبرد بزرگ و طوفان الاقصی و جهاد برای نجات مردم شد.

نریمانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در عملیات اخیر فلسطینیان، چهار عنصر بقای خود را از دست داده است و آمریکایی‌ها پس از عملیات طوفان الاقصی در حال احیا و تنفس مصنوعی به رژیم اسرائیل هستند.

وی گفت: آمریکا می‌خواهد با قتل‌عام فلسطینی‌ها، موازنه روانی شکست‌خورده را برگردانند ولی چنین چیزی ممکن نیست و این شکست قابل جبران نخواهد بود.

نریمانی اضافه کرد: طوفان الاقصی نشان داد که سردار شهید سلیمانی در مدت دو دهه که فرمانده نیروی قدس بود، به خوبی توانسته فلسطینی‌ها را از دورانی که سلاحشان فقط سنگ بود به گروه‌های مبارزی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و سلاح‌ها تبدیل کند و این اتفاق بسیار مهم، یک تغییر راهبردی در منطقه بوجود آورده است.

وی با بیان اینکه اشغال فلسطین و تشکیل رژیم صهیونیستی نیز یکی از صفحات ناپاک تاریخ است، خاطرنشان کرد: این صفحه نیز همچون دیگر صفحات آلوده، با اذن خدای متعال و یاری او بسته خواهد شد چرا که قابل تصور نبود جوانان فلسطینی جرئت کنند به نام اسلام تشکیل شوند و به نام اسلام شعار بدهند و به نام اسلام به نیروهای غاصبِ ظالمِ بی‌رحمِ صهیونیست حمله کنند.

نریمانی افزود: به لطف خدا این اراده ربوبی امروز در حال تحقق عینی است چرا که مقاومت فلسطین در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده است که شکستی غیرقابل ترمیم را به رژیم اشغالگر قدس وارد نموده است.

کد خبر 697565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.