کشورهای اسلامی از عادی‌سازی روابط با رژیم سلام اسرائیل پرهیز کنند

امام جمعه شهر گچساران گفت: حملات رژیم صهیونسیتی با چراغ سبز آمریکا اتفاق می‌افتد و کشورهای اسلامی باید از عادی‌سازی روابط با اسرائیل خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار، حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی‌منش روز _جمعه، بیست و هشتم، مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گچساران اظهار کرد: در رسالت نماز جمعه ایجاد وحدت، همدلی، انسجام و تقویت اعتقادات و باورهای دینی و همچنین امیدآفرینی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه باید پناهگاه و مأمن برای کسانی باشد که دلسوز انقلاب و نظام و در خط ولایت قدم برمی‌دارند، لذا به همت شما مردم ولایت‌مدار گچساران این اتفاق مهم خواهد افتاد.

وی افزود: سه‌شنبه میلاد امام حسن عسکری علیه‌السلام است که به همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم و مهم‌ترین انتظار ائمه معصوم علیهم‌السلام از همه ما رعایت تقوای الهی است و باید سبک زندگی انسان‌ها سبک زندگی ائمه اطهار علیهم السلام باشد.

امام جمعه شهر گچساران ضمن تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: حضرت معصومه (س) نماد یک دختر ولایت‌مدار بود و دختران و زنان جامعه اسلامی ما باید چنین الگوهای والایی را مدنظر داشته باشند چرا که دشمن با فتنه‌های مختلف به دنبال تضعیف جایگاه زن در جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: این روزها شاهد یک حماسه بی‌نظیر از مقاومت مردم فلسطین در تقابل با رژیم منحوس صهیونیستی هستیم، اما در عین حال نیز شاهد سکوت معنادار جوامع بین‌المللی در خصوص جنایات رژیم اشغالگر قدس هم هستیم، بدون شک عملیات طوفان الاقصی زخم کاری و غیرقابل ترمیمی بر پیکره بی‌جان رژیم صهیونیستی وارد ساخت و در همان روز اول هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

هاشمی‌منش خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط افتاده است و در آینده‌ای نزدیک از روی زمین محو خواهند شد، اما رژیم منحوس اسرائیل وقتی در عملیات طوفان الاقصی اینچنین تحقیر شد روی به جنایت وحشیانه‌ای آورد که در طول تاریخ نکبت‌بارش چنین جنایتی را مرتکب نشده بود بدون شک این اقدامات با چراغ سبز آمریکای جنایتکار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید تنها به دادن بیانیه اکتفا نکنند و با اقدامات عملی وارد میدان مقابله شوند، گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند که در هر نقطه‌ای که باشد از انتقام جبهه مقاومت در امان نخواهد ماند و برخی کشورهای منطقه بدانند که این طرح عادی‌سازی و سازش با رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد و امروز جوامع اسلامی باید در تقابل با این رژیم سفاک متحد و یکپارچه باشند.

کد خبر 697564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.