رژیم صهیونیستی جرأت حمله زمینی به غزه را ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خوشبختانه حرکت حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت موجب این شده است تا رژیم جعلی صهیونیستی جرأت انجام حمله زمینی به غزه را نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز _ جمعه بیست و هشتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه امروز یزد که در محل مسجد ملااسماعیل برگزار شد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دین اسلام دین مقابله با ظالم و گرفتن دست مظلومان است و یکی از اصول انقلاب اسلامی نیز حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است، کشورهای اسلامی نباید در برابر این همه ظلم سکوت کنند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان افزود: در حال ورود به فصل تازه‌ای از تحرکات علمی برای مصونیت در برابر آسیب‌های متعارف کشورهای دنیا هستیم.

امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه دانش‌بنیان‌ها با نوآوری‌های علمی خود به کمک دولت بیایند گفت: نخبگان مسیرهایی میانبری در جهت کسب پیشرفت در کشور ایجاد کنند.

ناصری با اشاره به بی‌اعتمادی و بدبینی عده‌ای به توانایی‌های خود، مردم و آینده کشور افزود: این امر نتیجه کاهلی خود این افراد است که آن‌ها را به خودباوری توصیه می‎‌کنند.

وی با بیان اینکه همه در برابر واقعه غزه مسئول هستیم گفت: صدها برابر تلفات رژیم غاصب صهیونیستی، مردم مظلوم فلسطین در خاک و خون می‌غلطند، متأسفانه بعضاً کشورها از ترس آمریکا سکوت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: براساس آنچه مقام معظم رهبری گوشزد کردند در صورتی که جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه یابد مسلمانان جهان به جوش خواهند آمد و دیگر کسی جلودار آن‌ها نخواهد بود.

ناصری ادامه داد: رژیم صهونیستی نمی‌تواند شکست خود در طوفان الاقصی را جبران کند و مردم فلسطین در برابر این ظلم همچنان ایستادگی می‌کنند و ما آن‌ها را در برابر این رژیم جور کمک و یاری می‌کنیم.

وی با اشاره به سختی‌های مردم فلسطین در برابر ظلم و جور گفت: این سختی‌ها منجر به استحکام پایگاه نظام اسلامی و هدایت بندگان خدا می‎‌شود، علاوه بر این خداوند در قرآن کریم می‌فرماید؛ همراه سختی و بعد از هر سختی، آسانی است قطعاً با مقاومت امروز مسلمانان، پیروزی‌ها به دست خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: قطعاً اگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، کار رژیم صهیونیستی را یکسره می‌کرد، البته حرکت حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت قابل توجه بوده و مانع از این شده است تا رژیم جعلی صهیونیستی جرأت انجام حمله زمینی به غزه را داشته باشد.

کد خبر 697563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.