نصرت الهی نزدیک است

امام جمعه سمیرم گفت: خداوند به ما وعده داده که اگر مؤمنین و شیعیان بر سر ایمان خود بایستند، نصرت الهی نزدیک است

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه بیست‌وهشتم مهرماه_ در نماز جمعه این هفته سمیرم اظهار کرد: متأسفانه شاهد بودیم که تاریخ ورق دیگری می‌خورد و رژیم منحوس کودک کش مناطق ممنوعه را مورد هدف قرار می‌دهد.

وی با اشاره به این‌که خداوند به ما وعده داده که اگر مؤمنین و شیعیان بر سر ایمان خود بایستند نصرت الهی نزدیک است، افزود: نه روسیه، نه لبنان، نه چین و نه ایران بلکه خود فلسطینی‌ها اسرائیل را نابود خواهند کرد و این بزرگ‌ترین شکست برای اروپایی‌ها و مخصوصاً آمریکا است.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: فلسطینی‌ها ۴۵ کیلومتر در خاک اسرائیل نفوذ کردند تا جایی که اسرائیل با دیوار حائل که خودشان گفته بودند در ۶۰ متری زیر زمین حسگرهایی دارد که همه چیز را کنترل می‌کنند و موجود زنده نیز نمی‌تواند از آن عبور کند، رد شدند.

وی ادامه داد: فلسطینی‌ها از این دیوار رد شدند و تلفات سنگینی به اسرائیل وارد کردند و این باعث بهت و حیرت جهان است و این نکته قابل اهمیت است که بچه‌های حماس که تا دیروز سنگ به دست بودند، امروز حماسه آفریدند.

حجت‌الاسلام دیانی عنوان کرد: از حضور خودجوش و حماسی مردم سمیرم که بدون برنامه‌ریزی قبلی و در فصل کار و کوشش به خیابان آمدند، قدردانی می‌کنم و همچنین از حضور مردم مجلسی در جمع نمازگزاران مردم سمیرم تشکر می‌کنم و این اتحاد را به فال نیک می‌گیرم.

کد خبر 697557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.