بی‌آبرویی اسرائیل تا نابودی او ادامه خواهد داشت

امام جمعه شهر داران گفت: شکستی که اسرائیل در این حمله خورد، جبران‌ناپذیر است و حیثیت آن ها بر باد رفته و این بی‌آبرویی تا نابودی آن ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز _جمعه بیست‌وهشتم مهرماه_ در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر داران در جمع نمازگزاران فریدنی با اشاره به تأسیس سازمان ملل در ۷۵ سال پیش، اظهار کرد: سازمان ملل یک نهاد بی‌خاصیتی است که با هدف قانونی کردن جنایت آمریکا، انگلیس، اسرائیل و ایادی آن‌ها در آمریکا تأسیس شد.

وی ادامه داد: این سازمان به وجود آمد که مدافع حقوق بشر باشد، اما جهت‌گیری‌های آن نشان داد که به جای حقوق بشر، مدافع حقوق صهیونیست است.

امام جمعه شهر داران تاکید کرد: اگر حقوق بشر برای سازمان‌های بین‌المللی ارزش داشت، در برابر جنایت‌هایی که در یمن، غزه و دیگر نقاط جهان اتفاق می‌افتد، سکوت نمی‌کردند و واکنش نشان می‌دادند.

وی در ادامه گفت: طوفان الاقصی به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باعث اختلال در سیستم عصبی صهیونیست‌ها و باعث دخالت آمریکا شد و اکنون میدان‌دار این جنگ، آمریکا است.

حجت‌الاسلام ابطحی با بیان اینکه جنایتی که اکنون صهیونیست‌ها در غزه علیه کودکان و زنان انجام می‌دهند برعهده آمریکا است، گفت: صهیونیست با دستور آمریکا به کودکان، بیمارستان‌ها و دیگر نقاط فلسطین حمله می‌کند اما آمریکا می‌داند که اسرائیل به نابودی نزدیک است.

وی ادامه داد: برخی از رسانه‌ها اعلام می‌کنند که اسرائیل می‌خواهد حمله زمینی به غزه انجام دهد اما آمریکا و تمام ایادیش می‌دانند به محض اینکه اسرائیل تصمیم بگیرد زمینی به غزه حمله کند، تمام جبهه مقاومت در منطقه وارد معرکه خواهند شد و این آخرین اشتباه آنها خواهد بود.

حجت‌الاسلام ابطحی با اشاره به سه اصل بن گورین یهودی برای جلوگیری از نابودی اسرائیلی‌ها، اظهار کرد: بن گورین سه اصل را برای جنگ‌های اسرائیل تعیین کرده بود که جنگ پیش‌دستانه و غافلگیری دشمن، دور ماندن شهرهای اسرائیل از جنگ و سریع و کوتاه بودن جنگ و فرسایشی نشدن آن این سه اصل هستند که اسرائیل در رعایت هر سه اصل در جنگ فعلی ناکام ماند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این جنگ هم غافل‌گیر شد و هم جبهه داخلی آن آسیب دید و هم جنگ فرسایشی شده است، تأکید کرد: شکستی که اسرائیل در این حمله خورد، جبران‌ناپذیر است و حیثیت آنها بر باد رفته و این بی‌آبرویی تا نابودی آن ادامه خواهد یافت.

کد خبر 697546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.