استفاده بیش از ۹۰۰ زوج نابارور کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات بیمه سلامت

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۹۰ زوج نابارور در استان از خدمات بیمه سلامت استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار، محسن عزیزی امروز _جمعه، بیست‌وهشتم مهرماه_ پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان اینکه ۲۹ مهرماه تا پنجم آبان‌ماه به نام هفته بیمه سلامت نام‌گذاری شده‌است، اظهار کرد: ۱۰۷ بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت بیمه سلامت قرار دارند.

وی با بیان اینکه در هفته سلامت برنامه‌های مهمی برگزار می‌شود، افزود: شعار محوری این هفته با عنوان «بیمه سلامت همگانی گامی به سوی تحقق عدالت اجتماعی» نام‌گذاری شده‌است.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه و همچنان در فرمایشات مقام معظم رهبری بر سلامت و امنیت تاکید شده‌است، گفت: حمایت از «درمان زوجین نابارور و جوانی جمعیت» از برنامه‌های مهم بیمه سلامت در راستای فرزندآوری است.

وی با بیان اینکه یک معاونت جدید در بیمه سلامت به نام «پیشگیری» تعریف شده‌است، تصریح کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و جلوگیری از بروز خیلی از بیماری‌ها این معاونت تعریف شد.

عزیزی با بیان اینکه روز سی‌ام مهرماه به نام نسخه‌نویسی هوشمند نام‌گذاری شده‌است، خاطرنشان کرد: در همه مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت نسخه‌نویسی هوشمند انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه روز یکم آبان به نام روز حمایت از بیماران صعب العلاج نامگذاری شده است، گفت: در گذشته پنج بیماری تحت حمایت این سازمان بود و حالا بیماری‌های تحت پوشش به ۱۰۷ بیماری افزایش یافته است؛ ۹۹۰ مورد ارائه خدمت به حوزه ناباروری در استان انجام شده است.

کد خبر 697544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.