مشکل سیلابی شدن حاشیه شهر بجنورد تا پایان سال رفع شود

امام جمعه بجنورد با اشاره به وقوع سیلاب در حاشیه شهر بجنورد پس از هر بارندگی، گفت: مسئولان تا پایان سال این مسئله را برای همیشه رفع کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه، بیست و هشتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: بزرگسالانی که سال‌ها در راه خدا عبادت و خدمت کردند، لازم است مورد توجه و احترام جوانان باشند.

وی افزود: اکرام و احترام از جمله مواردی است که در دنیا نتیجه آن را خواهیم دید، بنابراین اگر با بزرگ‌ترها و ریش‌سفیدها خوش رویی کردیم، در پیری همین رفتار با ما خواهد شد.

امام جمعه بجنورد با بیان به اینکه ولادت امام حسن عسگری (ع) در پیش رو است، گفت: دوره امامت ایشان شش سال بیشتر طول نکشید و خفقان زیادی وجود داشت، اما در این شرایط وظیفه خطیر خود را انجام دادند.

وی در ادامه با توجه به سیلاب اخیر شهر بجنورد افزود: موضوع آسیب‌های به وجود آمده در بارندگی‌ها برای مردم بجنورد باید توسط مسئولان شهری و استانی حل شود.

نوری گفت: قرار نیست این موضوع را مسئولان ملی حل کنند؛ این اقدام باید توسط مسئولان استان انجام شود تا هر زمانی که باران بیاید، مردم دچار مشکل نشوند.

وی افزود: البته می‌دانیم که مسئولان دغدغه دارند، اما دغدغه بدون اقدام مؤثر فایده‌ای ندارد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌ها این مشکل را پاس‌کاری نکنند و همه با فرمانداری همراهی کنند تا در سال جاری مشکل به طور کامل حل شود.

وی در ادامه به ظلم‌های متعدد علیه مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز نگاه قدرت‌های استکباری به جهان، نگاه برده‌داری است و دنبال ظلم و غارت منابع هستند.

نوری خاطرنشان کرد: دین، وجدان و قانون عامل پیشگیری از ظلم است که این کشورهای استکباری هیچکدام از این سه مورد را ندارند.

وی افزود: این جنایت‌کاران دم از منع سلاح هسته‌ای می‌زنند، اما خودشان روز به روز سلاح تولید کرده و استفاده می‌کنند؛ حرف حقوق بشر می‌زنند، اما کودکان فلسطینی را قتل عام می‌کنند.

امام جمعه بجنورد سازمان ملل را سازمان توجیه جنایات استکبار جهانی دانست و گفت: اشک انسان از کشتار مردم فلسطین سرازیر می‌شود و همچنان محموله‌های آمریکا به سمت اسرائیل می‌رود.

کد خبر 697533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.