پرداخت غرامت به الهلال به دلیل مصدومیت نیمار

مصدومیت وحشتناکی که نیمار در حین انجام بازی برزیل مقابل اروگوئه متحمل شد، می‌تواند باعث شود فیفا ۶.۵ میلیون پوند (۸ میلیون دلار) به الهلال بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیمار پس از مصدومیت از ناحیه زانو در جریان دیدار مقدماتی جام جهانی برزیل مقابل اروگوئه، مجبور شد با برانکارد از زمین بیرون بیاید.

الهلال بعداً تأیید کرد که این مهاجم از رباط صلیبی قدامی آسیب دیده است و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و مدت طولانی در از رقابت‌ها دور خواهد بود.

هیئت حاکمه فوتبال جهان یک بیمه نامه دارد، برنامه حفاظت از باشگاه‌های تحت نظر فیفا (CPP) که در صورت آسیب دیدن بازیکنان در حین انجام بازی‌های ملی، حقوق ۲۸ روز تا یک سال را با حداکثر قیمتآ ۶.۵ میلیون پوند پرداخت می‌کند، این به آن معنا است که فیفا باید حداکثر این رقم را به الهلال بپردازد.

با این حال، حضور نیمار مصدوم، برای الهلال بیش از ۶.۵ میلیون پوند هزینه دارد؛ این بازیکن قراردادی دارد که در طول یک دوره دو ساله، ۲۷۶ میلیون پوند (۳۵۱ میلیون دلار) هزینه خواهد داشت.

دوران حضور نیمار در عربستان سعودی چندان خوب نبوده است؛ او چهار بازی اول لیگ را که به دلیل مشکل عضلانی از دست داد و در این فصل فقط پنج بار به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند.

نیمار به زودی روند بهبودی خود را آغاز خواهد کرد، درحالی که الهلال یکشنبه در لیگ به مصاف الخلیج خواهد رفت.

کد خبر 697521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.