سعید عقیلی: هدف ما حضور حتمی تیم در پلی‌آف لیگ است

در حاشیه تمرین تیم والیبال گیتی پسند از کادر و بازیکنان در خصوص آمادگی و حضور این تیم در فصل جدید سوالاتی پرسیده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای تیم والیبال گیتی‌پسند در یکی از آخرین تمرینات پیش از فصل در گفت‌وگو با اصحاب رسانه پاسخگوی سوالات در خصوص وضعیت این تیم بودند.

گیتی پسند به محمد بربست لطف کرد

سعید سلیمی مدیر تیم والیبال گیتی پسند در خصوص وضعیت بازیکنان تیم والیبال گیتی پسند پیش از شروع لیگ برتر، اظهار کرد: تمرینات تیم والیبال از مرداد ماه شروع شد و در این مدت با تیم‌های شهدای و ایفاسرام اردکان بازی تدارکاتی برگزار کردیم که هر دو بازی خوب و باکیفیتی بودند؛ آماده رقابت با شهرداری ارومیه هستیم و امیدواریم امتیاز این بازی برای ما باشد، بازیکنان شاخصی به ترکیب تیم اضافه شدند؛ تنها یکی از بازیکنان مصدومیت جزئی دارد، اما به بازی روز یکشنبه مقابل شهرداری ارومیه خواهد رسید.

وی ادامه داد: در فصل گذشته مقابل تیم‌های پایین جدول مشکل داشتیم، تیم ما و شهرداری ارومیه سطح برابری دارد، امیدوارم با پیروزی در مقابل این تیم و کسب نتایج درخور، نماینده خوبی برای ورزش اصفهان باشیم؛ هدف ما در لیگ امسال رسیدن به مرحله پلی‌آف است، با برنامه‌ریزی که انجام شده به دنبال حرکت رو به جلو هستیم.

سلیمی در خصوص انتقال محمد بربست به لیگ ترکیه، تصریح کرد: منشور اخلاقی باشگاه گیتی‌پسند بر روی اصول اخلاق‌مداری و منش پهلوانی بنا شد و باشگاه گیتی پسند همیشه به دنبال پیشرفت بازیکنانش است، بربست در یک اقدام غیرحرفه‌ای از باشگاه گیتی پسند شکایت کرد؛ تلاش ما در جلسات کمیته انضباطی و استیناف بر این بود که این بازیکن با محرومیت روبرو نشود، زیرا در ابتدا قرار بود باشگاه جریمه شده و بربست نیز یک سال از کل فعالیت‌های والیبالی محروم شود، اما با اصراری که بر لژیونر شدن داشت، پس از صحبت‌هایی که با عراقی‌زاده انجام شد به این تصمیم رسیدیم که رضایت‌نامه‌اش صادر شود.

وی ادامه داد: بندی در قرارداد بربست وجود دارد که اگر تا نیم‌فصل به لیگ ایران بازگشت باید برای تیم گیتی‌پسند بازی کند، اما احتمال اینکه تا تاپان فصل به ایران بازنگردد زیاد است. بربست بازیکن جوانی است که نباید با شرایطی که برای باشگاه به وجود آورد مقایسه‌اش کنیم، ما به خاطر پیشرفت والیبال کشور رضایت‌نامه وی را برای تیم هاتای ترکیه صادر کردیم.

هدف ما در لیگ امسال حضور حتمی تیم در پلی‌آف است

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در حاشیه این تمرینات در خصوص میزان آمادگی این تیم برای شروع فصل جدید والیبال اظهار کرد: تمرینات آماده سازی تیم ۲ ماه است که شروع شده است، در این دو ماه بدنسازی مناسبی داشته و چهار بازی دوستانه نیز انجام دادیم و در همین مسابقه به ترکیب ثابت خود دست یافتیم البته نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری بود اما زمانی برای برگزاری نبود، مقداری از مشکلات تیم در همین زمان کم حل شد.

وی ادامه داد: امیدوارم شروع لیگ برتر از هفته پیش رو، بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای استان اصفهان باشیم؛ در فصل پیش رو شرایط متفاوت است، بازیکنان در تیم‌ها پخش شده‌اند و اکثر تیم‌ها بازیکنان خوبی دارند به غیر از ۳ تیم که بازیکنان شاخص‌تری را در اختیار دارند؛ امیدوارم مانند فصل گذشته در این فصل نیز مقابل تیم‌های مدعی نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند با اشاره به بازیکنان جوان تیم، گفت: سه بازیکن از تیم ملی جوانان به ما اضافه شدند، به نظر من با جوان‌ها بهتر و راحت‌تر می‌توان کار کرد و امیدواریم که بتوانند جواب اعتماد ما را بدهند.

عقیلی خاطرنشان کرد: هدف ما در فصل گذشته ماندن در لیگ برتر بود که این کار را انجام دادیم و حتی با اختلاف جزئی از صعود به پلی‌آف باز ماندیم به این دلیل که در چند بازی تعدادی از بازیکنان مصدوم بودند و در اختیار تیم قرار نداشتند، مصدومیت بازیکنان چند بازی را از دست دادیم، تعهد ما برای فصل جاری حضور حتمی تیم در پلی‌آف است.

با آمادگی کامل لیگ را شروع خواهیم کرد

هومن باقری کاپیتان تیم والیبال گیتی پسند در خصوص تمرینات و آمادگی این تیم، اظهار کرد: از مردادماه تمرینات جدی خود را شروع کردیم و با تمرینات بدنسازی و کار با توپ خوبی که داشتیم با آمادگی کامل اولین بازی خود را در لیگ انجام خواهیم داد، شهرداری ارومیه همیشه با بازیکنان خوب تیم آماده‌ای را راهی مسابقات می‌کند؛ در لیگ برتر نباید بازی را آسان در نظر گرفت و همه تیم‌ها قابل احترام هستند؛ تیمی که تلاش بیشتری داشته باشد و اشتباهات کمتر موفق خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط تیم گیتی پسند در لیگ پیش‌رو افزود: سال گذشته به دلیل اینکه تیم از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود از نظر جذب بازیکن با محدودیت روبه‌رو بود، اما با این وجود نتایجی خوبی گرفتیم و فقط با اختلاف دو امتیاز نتوانستیم به پلی‌آف صعود کنیم، اما امسال بازیکنان بهتری جذب شد و هدف‌مان صعود به پلی‌آف است.

کاپیتان تیم والیبال گیتی پسند با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان لیگ تصریح کرد: به دلیل اینکه بازیکنان درگیر مسابقات تیم ملی بودند، مسابقات لیگ امسال نسبت به سال گذشته دیرتر برگزار می‌شود، از سازمان لیگ انتظار دارم که برنامه ریزی به شکلی پیش نرود که بازی‌ها فشرده شده و تیم‌ها نتوانند ریکاوری مناسب داشته باشند زیرا فشرده شدن لیگ مصدومیت‌ها را افزایش می‌دهد، با توجه به کشیده شدن لیگ به سال آینده و دشواری جابه‌جایی در فصل پاییز و زمستان از سازمان لیگ خواهشمندم خونسرد و با آرامش این رقابت‌ها برگزار شود تا بازیکنان مصدومیت نشوند و تا پایان کیفیت بالای لیگ حفظ شود.

مقابل تیم ارومیه بازی سخت و حساسی خواهیم داشت

محمد مشیری بازیکن تیم گیتی پسند در خصوص آمادگی برای شروع فصل پیش روی والیبال، اظهار کرد: تمرینات ما از دو ماه پیش آغاز شد و تمرینات فشرده بدنسازی و توپی را پشت سر گذاشتیم و تیم با بازی‌های دوستانه‌ای که انجام داد به هماهنگی لازم رسیده است؛ تیم شرایط خوبی دارد فقط دو نفر از بازیکنان مصدوم هستند که اگر به بازی برسند از آمادگی کامل برخوردار خواهیم شد.

وی با اشاره به بازی اول تیم گیتی پسند مقابل شهرداری ارومیه، افزود: مقابل تیم ارومیه بازی سخت و حساسی خواهیم داشت، شهرداری ارومیه تیم باتجربه‌ای ست و از آمادگی بالایی برخوردار است همچنین بازیکنان ملی پوش و با کیفیتی را جذب کردند که در کنار سایر نفرات، تیم یکدست و باکیفیتی ایجاد شده، تمام تلاش ما این است که بتوانیم لیگ را با برد شروع کنیم و انگیزه لازم را برای ادامه لیگ به دست آوریم.

کد خبر 697508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.