قلعه‌نویی مربی کار بلدی است/ میانگین سنی در تیم ملی تأثیرگذار نیست

کارشناس فوتبال کشور گفت: فکرمی کنم کی‌روش نتواند کار خاصی در تیم ملی قطر انجام دهد از سوی دیگر امیر قلعه‌نویی از نظر فرهنگی به بازیکنان نزدیک و کارش را خوب بلد است.

مجید بصیرت درخصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همان طور که نتیجه بازی نشان داد تیم ملی قطر با تیم ملی ایران دارای تفاوت‌هایی هستند. اتفاقی رخ داد که کام همگان را تلخ کرد و آن هم مصدومیت شدید مرتضی پورعلی گنجی بود زیرا پورعلی گنجی از جمله بازیکنان خوب تیم ملی است.

وی ادامه داد: کارلوس کی‌روش کارهایی که در تیم ملی ایران انجام می داد را قطعاً نمی‌تواند در تیم ملی قطر انجام دهد زیرا ایران بازیکنانی دارد که تاکتیک پذیر هستند و از همه نظر بالاتر از بازیکنان تیم ملی قطر هستند.

کارشناس فوتبال کشور گفت: فکر می‌کنم کیروش نتواند کار خاصی در تیم ملی قطر انجام دهد از سوی دیگر امیر قلعه‌نویی از نظر فرهنگی به بازیکنان نزدیک و کارش را خوب بلد است و خیلی خوب می‌تواند با بازیکنان کار کند.

وی درباره آوراژ سنی بازیکنان تیم ملی افزود: آوراژ سنی در تیم ملی تأثیر گذار نیست، مهم نسلی است که در تیم ملی فعالیت می‌کنند. در حال حاظر این نسل از بازیکنان تیم ملی، خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند و از نظر تاکتیکی به یک دیگر نزدیک هستند.

بصیرت تصریح کرد: تیم کارلوس کیروش از اوایل بازی به دفاع پرداخته بود، تیم ایران هم حملات خود را ادامه داد تا به گل اول دست یافت، بعد از گل اول دفاع قطر ساختار اصلی خود را از دست داد و بازیکنان توانستند دروازه قطر را چند مرتبه دیگر باز کنند.

وی در پایان اظهار کرد: دفاعی بازی کردن خودش نوعی هنر است و این گونه نیست که بگوییم تیمی که دفاع می‌کند فوتبال خوبی بازی نمی‌کند. خصلت کارلوس کی‌روش این است که تیمش در مرحله اول گلی دریافت نکند تا بعد از آن بتواند به گل برسد.

کد خبر 697489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.