دولت در حوزه سلامت نگاه عادلانه‌ای به جامعه دارد

استاندار گیلان گفت: دولت در بخش بیمه سلامت و درمان نگاه عادلانه‌ای به همه بخش‌های جامعه و اقشار مختلف مردم دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، اسدالله عباسی امروز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه در بازدید از فعالیت‌های گروه‌های جهادی پزشکی در رشت اظهار کرد: گروه‌های جهادی پزشکی نگاه خیرخواهانه به مردم دارند که در بخش سلامت بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: جوانان و متخصصان با تمام وجود خود در خدمت اقشار مختلف مردم قرار می‌گیرند و مردم نیز از خدمت رسانی گروه‌های جهادی رضایت کامل دارند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: حضور گروه‌های جهادی باعث می‌شود که وضعیت مردم با غربالگری پزشکی و حوزه سلامت بررسی و میزان فراوانی بیماری‌ها مشخص شود که می‌توان بر اساس آن, اطلاعات موردنیاز آینده جامعه پزشکی را تهیه کرد.

عباسی تصریح کرد: با وجود اینکه برخی از اقشار مختلف مردم بیمه نیستند و هزینه برخی از درمان بیماری‌ها بالا است، افراد با مراجعه به گروه‌های جهادی پزشکی, رایگان معاینه و به بیمارستان راهنمایی می‌شوند.

وی گفت: گروه‌های جهادی در دو بخش عمران و آبادانی و سلامت کار می‌کنند و بخش سلامت و درمان کاری فوق العاده و مهمی است که امیدواریم کار گروه‌های جهادی پزشکی بیش از پیش گسترش پیدا کند.

نیروهایی از دو قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و بهشت خدمت از روز پنجشنبه در استان گیلان خدمات پزشکی را به مردم ارائه می‌دهند و این گروه‌ها با حضور ۲۲ تیم تخصصی در حوزه دندانپزشکی، اطفال و داخلی و قلب حضور پیدا می‌کنند و حدود شش هزار نفر نیز در دو روز از خدمات گروه‌های جهادی بهره مند می‌شوند.

کد خبر 697474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.