از حامیان و خادمان سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان تقدیر شد

حامیان و خادمان مناطق کم‌برخوردار در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، با حضور مسئولان استانی، فرهنگی و مدیریت شهری تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنامه‌ای با عنوان تقدیر از حامیان و خادمان مناطق کم برخوردار در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان امروز _پنج‌شنبه بیست و هفتم مهرماه_ در مهمانسرای شهرداری اصفهان برگزار شد.

امسال بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز از ۳۰ شهرستان محروم و کم‌برخوردار مهمان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بودند و با حضور خود جلوه زیباتری به برنامه‌های این جشنواره بخشیده بودند.

از حامیان و خادمان سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان تقدیر شد

دنیا دوباره متوجه نام حاج قاسم سلیمانی شد

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه مستضعف نوازی، عدالت و پیوست فرهنگی سه برداشت راهبردی بود که جلسه امروز به همراه داشت، می‌گوید: پنج‌شنبه‌های هر هفته از شرق اصفهان در قالب برنامه «رستا» بازدید کودکان روستایی را داریم که از ورزشگاه نقش‌جهان و همه نمایشگاه‌های ورزشگاه بازدید می‌کنند که با اینگونه اقدامات به دو موضوع مستضعف نوازی و عدالت پرداخته می‌شود.

وی افزود: آنچه این روزها در قالب نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاده است مسیر و عنایتی بود که با این رویداد دنیا دوباره متوجه نام حاج قاسم سلیمانی شد.

ساکت تاکید کرد: همه می‌دانیم که نظام جمهوری اسلامی مستضعف‌نواز است و با انجام اقداماتی از جمله برگزاری برنامه‌های در مناطق محروم و کم‌برخوردار برای کودکان ثابت می‌شود که مستضعفان هم حق حضور در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دارند.

از حامیان و خادمان سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان تقدیر شد

در ادامه احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: جشنواره بازتاب خوبی بین کودکان شهر یزد داشت و حدود ۱۷۰ کودک و نوجوان از سه شهرستان محروم و حاشیه شهر یزد در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور پیدا کردند و این کودکان از گروه‌های فرهنگی شهر یزد بودند سرودهای برای جشنواره اجرا کردند.

وی تصریح کرد: تعدادی از کودکان و نوجوانان برای به موقع حاضر شدن، شب به مسجد مراجعه کردند و خواب را از خود دریغ کردند، از این رو این رویداد مطمئناً در ذهن همه این کودکان و نوجوانان هک می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: حضور کودکان مناطق کم‌برخوردار در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان کاری از جنس و عطر عدالت بود.

از حامیان و خادمان سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان تقدیر شد

سازمان بسیج دانش‌آموزی اصفهان آماده همکاری با رویدادها است

سرهنگ حسین رجب‌پور، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان اظهار کرد: برنامه روز دختر امسال برای اولین بار در میدان نقش جهان برگزار شد و یک رویداد بسیار جریان ساز بود و در زمان کرونا که مجبور بودیم برنامه راهیان نور را در شکبه‌های مجازی انجام دهیم، شبکه‌های معاند تلاش بسیاری می‌کردند که این برنامه را به انحراف کشیده و صحنه‌ای دیگر را نشان دهند.

وی ادامه داد: دختر کانادایی با حجاب نامناسبی پیام گذاشته بود «بهترین سفر برای من، سفر راهیان نور بود و خاطرات خوب این سفر همیشه در ذهنم هست»، از این‌رو سازمان بسیج دانش‌آموزی اصفهان آماده همکاری با دست‌اندرکاران برگزاری این گونه رویدادها است.

از حامیان و خادمان سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان تقدیر شد

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه از تعدادی حامیان و خادمان از جمله سجاد رضایی، ابراهیم عمرانی، کوروش دیباج، رضا دهقان، احسان عابدی، روح‌الله امینی، آرش میریان، حامد نظری، مسعود مهدویان، محمدهاشم بهرامی، حسین رجب‌پور و محمدرضا ساکت تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 697453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.