سفر یک روزه معاون عمرانی استاندار اصفهان به چهار شهرستان غرب استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان طی سفری یک روزه به شهرستان‌های چادگان، فریدونشهر، خوانسار و بویین‌میاندشت سفر کرد و در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این چهار شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، روز گذشته _بیست‌وششم مهرماه_ مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی و افتتاح تعدادی طرح زیرساختی به شهرستان‌های چادگان، فریدونشهر، خوانسار و بویین‌میاندشت سفر کرد.

در جریان این سفر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در شهرستان چادگان پروژه دهکده تفریحی سازمان عمران زاینده‌رود، پروژه‌های سایت اول و دوم خانواده و سایت آهوان در دهکده عمران افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از محل اراضی مسکن ملی و تصفیه خانه فاضلاب چادگان، پل میدان ورودی شهر زیارتی رزوه تعریض کردن آن و همچنین شهرداری این شهر بازدید کرد.

وی با حضور در شهرستان فریدونشهر در تجمع مردم شهیدپرور این شهرستان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیست حضور یافت.

سفر یک روزه معاون عمرانی استاندار اصفهان به چهار شهرستان غرب استان

همچنین با حضور زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و فرماندار شهرستان فریدونشهر پروژه احداث کارخانه آب معدنی سازمان عمران زاینده رود با اعتبار اولیه بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۸۰ نفر در دهستان چشمه لنگان شهرستان فریدونشهر کلنگ زنی شد.

بررسی پروژه‌های عمرانی اصفهان در نشست معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان

در ادامه جلسه معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان به میزبانی فرمانداری خوانسار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیران حوزه عمرانی و فرماندار شهرستان خوانسار برگزار شد.

در این نشست آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها، مباحث مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن، وضعیت جذب اعتبارات در پیشبرد پروژه‌های عمرانی، مصوبات و مباحث شورای ترافیک شهرستان‌های استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان در این جلسه راهکارهای هماهنگی و یکسان‌سازی اقدامات در شهرستان‌های استان مورد بررسی قرار گرفت.

سفر یک روزه معاون عمرانی استاندار اصفهان به چهار شهرستان غرب استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این نشست بر لزوم هم افزایی به ویژه در مباحث گردشگری باتوجه به قابلیت‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت اقلیم‌های متفاوت استان تأکید کرد.

شهرستان بویین‌میاندشت آخرین مقصد سفر یک روزه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بود.

زینلیان در جریان این سفر ضمن دیدار با فرماندار و بخشداران مرکزی و کرچمبو شهرستان از دو پروژه درحال اجرای شهرستان بویین میاندشت بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب از استخر شنای شهرستان بازدید و بر اساس گزارش حسین مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان موضوع تخصیص اعتبارات ویژه را پیگیری کرد.

سفر یک روزه معاون عمرانی استاندار اصفهان به چهار شهرستان غرب استان

زینلیان طی تماس با مدیر کل ورزش و جوانان استان دستور پیگیری تخصیص مربوطه را صادر کرد.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در محور بویین میاندشت به الیگودرز در محل پل نوغان حضور پیدا کرد و ضمن بازدید از عملیات چهار خطه کردن این محور با تاکید فرماندار و بخشداران مرکزی و کرچمبو برای ایجاد زیرگذر ازناوله و نوغان و همچنین دسترسی ایمن، قول مساعد داد.

کد خبر 697428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.