با حضور کودکان مناطق کم‌برخوردار در جشنواره فیلم کودک، عطر عدالت در اصفهان پیچید

شهردار اصفهان گفت: حضور کودکان مناطق کم‌برخوردار در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان کاری از جنس و عطر عدالت بود و با این عمل، بوی عدالت در شهر پیچید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _پنج‌شنبه بیست‌وهفتم مهرماه_ در آئین تقدیر از حامیان و خادمان مناطق کم‌برخوردار در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، اظهار کرد: بعضی از اقدامات، موجب خوب شدن حال آدم می‌شود، هرکجا عطر توحید، نوبت، امامت، ولایت و عدالت باشد، احساس خوبی نصیب انسان می‌شود.

وی افزود: هر عملی که منجر به توسعه عدالت شود، احساس خوبی را برای انسان به ارمغان می‌آورد، با نیت خیر، عدالت و کمک به کودکانی که همیشه محروم بودند، برای آن‌ها شرایطی را فراهم کردیم تا بتوانند در موقعیت‌هایی از جمله سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان قرار گیرند.

شهردار اصفهان گفت: شب‌هایی که در رویدادهای سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور داشتم، فراتر از نگاه به برنامه، توجه زیادی هم به کودکانی داشتم که نشستن روی صندلی‌های سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان را تنها در رویاها و از قاب تلویزیون مشاهده کرده بودند.

وی ادامه داد: اینکه کودکان مناطق کم‌برخوردار در این سالن‌ها و برنامه‌ها شرکت کنند، حس خوبی داشت و این حس را در دنیا با هیچ چیز دیگری نمی‌توان عوض کرد، این کار از جنس و عطر عدالت بود و با این عمل بوی عدالت در شهر پیچید.

کد خبر 697426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.