بیست و چهارمین زمین چمن مصنوعی در کردستان افتتاح شد

استاندار کردستان گفت: امروز به میمنت ایام هفته تربیت‌بدنی و ورزش، بیست و چهارمین زمین چمن مصنوعی روستایی در آرندان استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _پنجشنبه ۲۷ مهرماه_ در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای آرندان سنندج گفت: امروز به میمنت ایام هفته تربیت بدنی و ورزش بیست و چهارمین چمن مصنوعی روستایی در استان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به حوزه عمران و توسعه ورزش روستایی، خاطرنشان کرد: ۱۰ زمین چمن مصنوعی دیگر در روستاهای استان در دست اجراست که به زودی به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

زارعی‌کوشا ابراز امیدواری کرد که این طرح مایه نشاط و شادابی در این روستا که از روستاهای پرظرفیت کردستان است، شود و هر روز بیشتر شاهد موفقیت‌های ورزشکاران استان باشیم.

آمنه غلام‌ویسی، سرپرست اداره‌کل وزش و جوانان کردستان نیز در این آئین اظهار کرد: یکی از رویکردهای دستگاه ورزش و جوانان در راستای توزیع برابر و عادلانه زیرساخت‌های ورزشی، توسعه اماکن ورزشی در روستاها است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه نیز در همین راستا با همیاری مردم روستا و صرف اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی امروز افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی این روستا قرار خواهد گرفت.

بیست و چهارمین زمین چمن مصنوعی در کردستان افتتاح شد

افتتاح ۲ پروژه ورزشی در سنندج

همزمان با دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش امروز دو پروژه ورزشی در شهرستان سنندج افتتاح و به بهره‌برداری رسید که برای ساخت و احداث این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

زمین چمن مصنوعی روستای «آرندان» از توابع شهرستان سنندج یکی از این پروژه‌ها بود که افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی این منطقه قرار گرفت. این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع ساخته شده و ۸۰۰ مترمربع نیز زیربنا دارد.

عملیات ساخت زمین چمن مصنوعی روستای آرندان از تابستان سال گذشته آغاز شد و با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان امروز در دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش به افتتاح رسید.

پروژه مجموعه تفریحی و ورزشی اسکیت «امیر» که زمین آن با متراژ یک هزار و ۵۲۵ مترمربع با همکاری اداره راه و شهرسازی و اداره کل ورزش و جوانان کردستان تأمین شده است دومین پروژه ورزشی بود که با سرمایه‌گذار بخش خصوصی همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور استاندار در شهر سنندج به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

عملیات، ساخت این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد تومان از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و با تکمیل و تجهیز کامل، این مجموعه امروز افتتاح شد و آماده خدمت رسانی به جامعه ورزشکاران شهرستان سنندج و استان است.

کد خبر 697408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.