کشف محموله ۴۹ کیلوگرمی شیشه از خودروی سواری پژو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۴۹ کیلو و ۳۰۰ گرمی شیشه در عملیات ویژه مأموران این پلیس طی بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابه‌جایی محموله‌ای از مواد افیونی با یک دستگاه خودروی سواری پژو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس و رصد گسترده میدانی محور مورد نظر، سرانجام خودروی پژو حامل مواد مخدر در ایست و بازرسی شهید امامی شناسایی و در یک اقدام ضربتی و هماهنگ خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ادامه داد: پس از توقیف خودرو طی هماهنگی قضائی، در بازرسی دقیق مأموران پلیس از آن، ۴۹ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد افیونی از نوع شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

کد خبر 697384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.