اصفهان از استان‌های پیشتاز در پروژه نهضت ملی مسکن است

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: استان اصفهان از جمله استان‌های پیشتاز در پروژه نهضت ملی مسکن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا اسماعیلی ظهر امروز _پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه_ در سفر به اردستان، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن از جمله پروژه‌های ساخت مسکن در کشور است که در استان اصفهان نیز اجرا می‌شود، در استان اصفهان حدود ۴۰۰ هزار نفر ثبت‌نام اولیه را انجام دادند.

وی ادامه داد: از میان افرادی که ثبت‌نام اولیه کردند، حدود ۲۰۰ هزار نفر واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شدند، همچنین حدود ۱۰۳ هزار نفر از متقاضیان مربوط به شهرهای استان هستند که تأمین زمین برای آنان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان افزود: استان اصفهان از جمله استان‌های پیشتاز در پروژه نهضت ملی مسکن است و امیدواریم تا پایان سال تمام اراضی الحاق شده مراحل طراحی آنان انجام شود.

وی در خصوص سفر خود به اردستان تصریح کرد: همراه با فرماندار و جمعی از مسئولان اردستان از مناطق روستایی بازدید کردیم و مسائل و مشکلات مردم که در خصوص طرح‌های توسعه مسکن و دیگر موارد بود، بررسی شد.

اسماعیلی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب دولت سیزدهم، نهضت آسفالت است که در مناطق مختلف شروع شده و پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده تمام معابر در مناطق روستایی آسفالت شود، همچنین تأمین قیر روستاهای اردستان انجام خواهد شد.

کد خبر 697380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.