رتبه دوم کردستان در کاهش تلفات جاده‌ای

استاندار کردستان گفت: در حوزه ارتقای زیرساخت‌ها تمرکز ما بر رفع نقاط حادثه‌خیز بوده که در دو سال گذشته از رتبه ۲۷ کشور در تعداد تلفات جاده‌ای، امسال به رتبه دوم کشور در کاهش تلفات رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در همایش تجلیل از دست اندرکاران اربعین حسینی که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال به عنوان دومین سال، افتخار میزبانی را از زائران اربعین را داشتیم که این میزبانی یک فرصت بسیار خوبی برای استان ماست و از بُعد معنوی و هم توسعه‌ای برای استان کردستان برکات بسیاری در پی داشته است.

وی افزود: پیوند و برادری ما امت حضرت احمد (ص) هرچقدر مستحکم‌تر باشد و تقویت شود یقیناً موجب رضایت خداوند و پیامبر اکرم (ص) می‌شود و موجبات یاس و ناامیدی و سرشکستگی دشمنان اسلامی و صهیونیست‌های جنایتکار است.

استاندار کردستان ادامه داد: خدمت در این مسیر یک خدمت راهبردی برای ماست و ما نگاه عمیقی به این فرصت داشتیم و تمام تلاش ما این بود که این میزبانی تضعیف نشود و آمادگی‌ها به نحو مطلوبی باشد.

وی ادامه داد: شاید آمار زائران ما در مقایسه با مرزهای دیگر قابل توجه نباشد اما از نظر راهبردی و اهداف متعالی نظام که وحدت امت اسلامی و تقریب مذاهب را دنبال می‌کند، کار ما مهم‌تر از مرزهای دیگر است.

زارعی‌کوشا گفت: در حوزه ارتقای زیرساخت‌ها تمرکز ما بر رفع نقاط حادثه‌خیز بوده که در دو سال گذشته از رتبه ۲۷ کشور در تعداد تلفات جاده‌ای، در شش ماهه نخست امسال به رتبه دوم کشور در کاهش تلفات رسیدیم که این شاید کمترین برکت اربعین در استان کردستان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بازتاب میزبانی اربعین امسال در سطح کشور بسیار قابل توجه بود و بعد از اربعین، جشن‌های ربیع‌الاول نیز بدخواهان را ناامید کرد، چون در استان کردستان وحدت در اوج خود است.

کد خبر 697360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.