تکمیل ۳۱۰۰ متر از مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۶ اصفهان تا پایان ۱۴۰۲

رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: مسیر ۳۱۰۰ متری رینگ چهارم که در محدوده این منطقه قرار دارد، تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر کریمی در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به اجرای پروژه تقاطع اشکاوند به سپاهان‌شهر در مسیر حلقه حفاظتی یا رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان اظهار کرد: حدود ۴۶ کیلومتر حلقه حفاظتی در محدوده شهر اصفهان است که ۱۰.۵ کیلومتر آن در محدوده شهرداری منطقه شش اصفهان قرار دارد.

وی ادامه داد: در سال جاری ۱۱۰۰ متر از این ۱۰.۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا فعالیت در دو مسیر رفت و برگشت، حدفاصل تقاطع شهید بالایی تا بزرگراه شهید دستجردی و خاک‌برداری و زیرسازی توسط سازمان امور شهرداری به عنوان پیمانکار در حال انجام است.

رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: اقدامات از حدود پنج ماه گذشته توسط پیمانکار سازمان عمران آغاز شده و قرار است که این مسیر ۳۱۰۰ متری تا پایان سال جاری تکمیل شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد خودروهای سنگین در این محور سنگین است، با اجرای این پروژه، مسیر ترافیکی بسیار سهل، آسان و روان خواهد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: در این راستا نیوجرسی‌های کنونی به لحاظ کم ارتفاع بودن جمع‌آوری و نیوجرسی با ارتفاع بلندتر اجرا و روشنایی بهتر برای مسیر لحاظ می‌شود، در واقع قسمتی از حلقه ترافیکی که در این مسیر قرار گرفته است با ایمنی و استانداردسازی بسیار خوبی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بودجه در نظر گرفته شده برای این ۳۱۰۰ متر، ۹۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این هزینه توسط شهرداری منطقه شش پرداخت می‌شود، از این‌رو امیدواریم این حرکت برای بهبود ترافیک شهری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: عملیات عمرانی، خاک‌برداری، زیرسازی و احداث گذرگاه‌های عرضی در دو سمت شمال و جنوب این مسیر در حال انجام است.

کد خبر 697337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.