انفجار شدید در منزل مسکونی / مرد ۵۵ ساله زنده از زیر آوار خارج شد + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: انفجار شدید در منزل مسکونی سه مصدوم برجای گذاشت و یک مرد ۵۵ ساله دچار مصدومیت‌های متعدد، زنده از زیر آوار خارج شد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وقوع انفجار در یک منزل مسکونی واقع در خیابان شمران نو کوچه نهم شرقی، ساعت ۸:۰۲ امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم مهرماه_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان چهار دقیقه به محل مذکور رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد انفجار در طبقه همکف این منزل مسکونی دو طبقه قدیمی که دارای یک طبقه همکف، یک طبقه بالا و یک زیرزمین به وسعت ۱۶۰ متر هر است، رخ داده و سقف زیرزمین تخریب شده است.

وی ادامه داد: مقدار زیادی بتن و نخاله‌های حاصل از آوار به طبقه زیرزمین ریخته، یک نفر زیر آوار در قسمت زیرزمین محبوس شده بود و سه نفر مصدومیت‌های جزئی داشتند.

ملکی خاطرنشان کرد: عملیات رهاسازی و آزادسازی با احتیاط کامل انجام شد و یک مرد ۵۵ ساله زنده که دچار مصدومیت از چند نقطه شده بود، توسط مأموران اعزامی زنده از زیر آوار خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: محل پس از ایمن‌سازی به مالکان و عوامل شهرداری تحویل داده شد و بر اساس بررسی‌های کارشناس آتش‌نشانی، مشخص شد که انفجار در پی نشت گاز شهری از یکی از وسایل و ایجاد شعله و جرقه بوده است.

انفجار شدید در منزل مسکونی / مرد ۵۵ ساله زنده از زیرآوار خارج شد + عکس

انفجار شدید در منزل مسکونی / مرد ۵۵ ساله زنده از زیرآوار خارج شد + عکس

کد خبر 697295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.