برگزاری مسابقات مهارت‌های چالشی کارکنان شهرداری اصفهان در ۴ رده سنی

مسئول امور ورزش کارکنان شهرداری اصفهان گفت: از پرسنلی که همکاری می‌کنند و در مسابقاتی که شهرداری برای آن‌ها برگزار می‌کند، شرکت می‌کنند و به فکر سلامتی خود هستند، تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات مهارت‌های چالشی کارکنان شهرداری اصفهان روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ به همت شهرداری اصفهان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برای کارکنان مرد و زن سازمان‌های مختلف شهرداری اصفهان در ورزشگاه توانا برگزار شد.

رضا صادقی، مسئول امور ورزش کارکنان شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره این مسابقات اظهار کرد: امسال دومین دوره مسابقات چالشی یا آمادگی جسمانی کارکنان شهرداری اصفهان به‌صورت مجزا برای مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار شد که در چهار رده سنی «زیر ۳۵ سال، ۳۶ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۴۵ سال و ۴۵ سال به بالا» به رقابت پرداختند.

وی افزود: در هر رده سنی حداقل اگر تعداد افراد به بالای پنج نفر نرسد، مسابقات آن رده سنی با رده‌های بالاتر برگزار می‌شود.

مسئول امور ورزش کارکنان شهرداری اصفهان ادامه داد: در این مسابقات اکثر سازمان‌ها و شرکت‌ها حضور داشتند و رقابت‌ها به‌صورت جداگانه برای مردان و زنان برگزار شد؛ از این‌رو در رده زنان حدود ۲۴ نفر از پرسنل موفق به کسب رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند و به همین تعداد نیز مردان صاحب رتبه شدند.

وی تأکید کرد: سال‌های آینده نیز این مسابقات را برگزار خواهیم کرد تا همکاران و پرسنل ما از آمادگی جسمانی خود باخبر شوند و موجب نشاط همه آن‌ها شود.

مسئول امور ورزش کارکنان شهرداری اصفهان تصریح کرد: جدا از این رویدادها شهرداری اصفهان در حال برگزاری مسابقات بسکتبال سه‌نفره و والیبال بانوان است که بازی‌های بسکتبال روز دوشنبه هفته آینده به پایان می‌رسد و مسابقات والیبال هم سیزدهم آبان‌ماه تمام می‌شود، قبل از این‌ها مسابقات شنای مردان و زنان و حتی فرزندان پسر و دختر پرسنل را داشتیم و همچنین مسابقات تنیس روی میز مردان و زنان و فرزندان پسر را برگزار کردیم. مسابقات فوتبال نیز تحت عنوان جشنواره تابستان بود و هنوز این مسابقات ادامه دارد که چهار ماهی می‌شود، درگیر آن‌ها هستیم و تا پایان آبان‌ماه این رقابت‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 697289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.