سود سهام شرکت سیمرغ + تحلیل گزارش ۹ ماهه

شرکت سیمرغ در گزارش ۹ ماهه خود به سود قابل توجهی دست یافته است، با این وجود، در روند معاملات روز گذشته، حقوقی‌ها بیش از اندازه در این نماد فروختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت سیمرغ در گزارش ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ارزش تولیدات کشاورزی خود را برابر با دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است، خالص فروش تولیدات دارایی‌های زیستی غیرمولد شرکت برابر با دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است و بهای تمام‌شده انتسابی برابر با دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است، خالص عواید حاصل از این بخش برابر با ۵۶ میلیارد تومان و مجموع درآمدهای عملیاتی شرکت برابر با دو هزار و ۶۹۵ میلیارد تومان شده است.

هزینه‌های تولید برابر با دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان، هزینه‌های فروش اداری برابر با ۱۱۵ میلیارد و سایر درآمدهای شرکت برابر با پنج میلیارد تومان بوده است، سایر هزینه‌های شرکت نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان بوده است و سود عملیاتی شرکت برابر با ۴۰۲ میلیارد تومان شده است که رشد ۲۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

۲۷ میلیارد سود فروش دارایی زیستی مولد و ۱۴ میلیارد درآمد غیرعملیاتی داشته که سود شرکت را قبل از پرداخت مالیات به ۴۳۸ میلیارد رسانده است، یک میلیارد و ۷۰۰ مالیات پرداخته و سود شرکت برابر با ۴۳۸ میلیارد تومان شده است که رشد ۲۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.

سیمرغ در منفی‌های روز گذشته خوب دوام آورد و با رشد سه درصدی همراه بود، این شرکت در محدوده قیمتی سه هزار و ۲۴۰ تومان مورد معامله قرار گرفت، پی بر ای حال حاضر شرکت برابر با هفت واحد و سود چهار فصل اخیر شرکت برابر با ۴۵ تومان بوده است، پی بر ای گروه شرکت برابر با هفت واحد است، اما نکته منفی در روند معاملات روز گذشته شرکت فروش بیش از اندازه حقوقی‌ها در نمادی بود که از لحاظ عملکرد مالی وضعیت خوبی را به ثبت رسانده است.

کد خبر 697247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.