مجامع بین‌المللی به سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: از ملت بی‌پناه و مظلوم فلسطین اشغالی حمایت می‌کنیم و از سازمان‌های حقوق بشر و مجامع بین المللی می‌خواهیم به سکوت خود در برابر مسلمان‌کُشی و جنایات رژیم فاسد صهیونیستی در فلسطین اشغالی پایان دهند.

محمدحسین واثقکارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همچنان شاهد حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین هستیم و طبق آماری که رسانه‌ها اعلام کردند، تاکنون تعداد زیادی از مردم بی‌دفاع که بیشتر زنان و کودکان هستند، در این حملات به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: این اقدامات بی‌شرمانه رژیم غاصب صهیونیستی نشان‌دهنده آن است که هدف حملات صهیونیست‌ها مناطق مسکونی و مردم بی‌پناه بوده و روزبه‌روز نیز این جنایت‌های غیرانسانی در حال گسترش است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها سعی دارند به هر طریقی مردم را از نوار غزه خارج و تسلط خود را بر اراضی فلسطین افزایش دهند.

واثق‌کارگرنیا ضمن محکومیت اقدامات غیرانسانی و جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی گفت: از ملت بی‌پناه و مظلوم فلسطین اشغالی حمایت می‌کنیم و از سازمان‌های حقوق بشر و مجامع بین‌المللی می‌خواهیم به سکوت خود در برابر مسلمان‌کُشی و جنایات رژیم فاسد صهیونیستی در فلسطین اشغالی پایان دهند.

وی گفت: امیدواریم جوامع بین‌المللی بالاخص مسلمانان جهان در سراسر این کُره خاکی هرچه سریع‌تر وارد عمل شوند و با فشار حداکثری اسرائیل را مجبور به عقب‌نشینی و پایان اقدامات جنگ‌طلبانه علیه مردم مظلوم فلسطین کنند.

کد خبر 697222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.