اتمام پروژه کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت‌الله باریک بین با اعتبار ۸ هزار میلیارد ریال

شهردار قزوین گفت: پروژه کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت‌الله باریک بین به طول ۱۲.۵ کیلومتر با اعتبار بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال به اتمام رسید.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی سرقت کابل‌های تیر برق تقاطع آیت الله مدرس- بوعلی و قطعی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی؛ امروز چراغ‌های راهنمایی و رانندگی این تقاطع وصل شد.

وی افزود: در طرح نهضت شبانه خط‌کشی معابر سطح شهر و نواحی منفصل شهری، توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری قزوین در مدت ۳۴ روز دو هزار و ۷۰۰ متر خط‌کشی عرضی و ۱۲۰ کیلومتر خط کشی محوری معابر به انجام رسید.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: با استفاده از ۲۰ تن آسفالت ۲۰۰ متر از پیاده‌روهای ناحیه منفصل شهری چوبیندر در منطقه یک آسفالت شد.

صباغی گفت: به منظور رفع خطر و جلوگیری از سقوط شهروندان به داخل کانال، عملیات نصب نرده حفاظتی در بلوار شهید نواب صفوی شمالی و نصب پل فلزی عابر پیاده در بلوار انصارالحسین (ع) توسط ناحیه آزادگان منطقه سه شهرداری به انجام رسید.

وی افزود: عملیات تعمیر و بهسازی پل عابر پیاده بلوار شهید سلیمانی‌- تقاطع صدا و سیما در راستای افزایش ایمنی تردد عابران پیاده از عرض خیابان آغاز شد.

شهردار قزوین گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۲۵۰ متر طول از جداول فرسوده در سطح ناحیه مینودر و کوثر در منطقه سه با هدف هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در فصول بارشی سال نوسازی شدند.

صباغی اضافه کرد: پروژه کفپوش پیاده‌روها، و روکش آسفالت بلوار سیدالشهدا در ناحیه مینودر و کوثر منطقه سه شهرداری با هدف استاندارد سازی و بهبود عبور و مرور شهروندان آغاز شد.

وی با بیان اینکه پروژه کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت‌الله باریک بین به طول ۱۲.۵ کیلومتر با اعتبار بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال به اتمام رسید، گفت: به منظور کنترل و مدیریت ترافیک تقاطع‌های نخبگان، امیرکبیر، شورا، شهید لشکری- مطهری در کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت‌الله باریک بین به چراغ راهنمایی هوشمند مجهز شدند.




کد خبر 697213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.