افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان استان اصفهان

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان استان اصفهان با بیش از ۵۰ غرفه در سالن همایش‌های گلستان شهدا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان استان اصفهان امروز_ چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه- به مناسب هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت یک هزار و ۲۰۰ شهید ورزش‌کار استان در سالن همایش‌های گلستان شهدای اصفهان شروع به کار کرد، این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ دایر است.

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان استان اصفهان، با حضور ۳۳ هیئت استانی با داشتن غرفه و هفت هیئت ورزشی با اجرای ورزش همچنین ۱۰ سمن و سه باشگاه ورزشی دایر شده است.

جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، ضمن تبریک روز و هفته ورزش و تربیت بدنی و گرامیداشت روح بزرگ شهدای بزرگ کشورمان و اشاره به شهدای فلسطین و جنگ نابرابر با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: ورزش روح جوانمردی، پاکدامنی و ایثار، تلاش برای رسیدن به هدف و مبارزه با نفس است. از همه افرادی که برای برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان با ما همکاری داشتند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در نمایشگاه به دنبال نمایش بهتر دستاوردهای ورزشی اهالی ورزش استان، هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها در کنار سمن‌ها از نظر کیفی و کمی در نمایشگاه بودیم این نمایشگاه همچنین برای بزرگ داشت یک هزار و ۲۰۰ شهید ورزشکار استان در کنار بزرگداشت تمامی شهدای این مرز و بود است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان ورزشکاران موفق و بزرگی داریم که در عرصه‌های بین‌المللی باعث افتخار و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی هستند. ۱۱ درصد از مدال‌هایی که کاروان ایران در مسابقات آسیایی کسب کرد سهم استان اصفهان است که از این تعداد شش مدال توسط بانوان پر تلاش استان به نام ایران ضرب شده است.

کد خبر 697212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.