آغاز پروژه بروزرسانی روشنایی بوستان پامچال

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: عملیات نوسازی و بروزرسانی شبکه روشنایی بوستان پامچال با تعویض سرچراغی‌ها و اصلاح پایه چراغ‌ها آغاز شده است.

محمدصالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات نوسازی و بروزرسانی شبکه روشنایی بوستان پامچال با تعویض سرچراغی‌ها و اصلاح پایه چراغ‌ها خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان طی روزهای آینده تمام پایه چراغ‌ها و سرچراغی‌های موجود در بوستان پامچال اصلاح و بروزرسانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت شبکه روشنایی بوستان‌ها در افزایش امنیت اجتماعی، رضایتمندی شهروندان و زیباسازی سیمای شبانه بوستان‌ها این طرح در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین اضافه کرد: امسال تاکنون، پروژه نوسازی روشنایی بوستان‌ها با رویکرد بروزرسانی سرچراغی‌ها از لامپ گازی پرمصرف به LED کم مصرف، تقویت روشنایی و کاهش هزینه‌های برق مصرفی با جایگزینی بیش از ۴۵۰ دستگاه سرچراغی جدید در ۱۶ بوستان شهری اجرا شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: پس از اتمام عملیات زیرساخت‌های شبکه روشنایی بلوار شهید چگینی عملیات نصب پایه چراغ‌ها در مسیر حاشیه غربی این بلوار
آغاز و تاکنون از مجموع ۶۰ پایه چراغ پیش‌بینی شده ۴۶ پایه نصب شده است.

وی گفت: در راستای رسیدگی و نگهداری تجهیزات ورزشی و تندرستی بوستان‌ها و ارتقای کیفیت خدمات‌دهی و رضایت شهروندان، لوازم و تجهیزات ورزشی بوستان‌ها به صورت مستمر تعمیر و مرمت می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین افزود: استفاده صحیح و اصولی از وسایل ورزشی علاوه بر حفظ سلامت شهروندان موجب کاهش استهلاک و هزینه‌های حفظ و نگهداری این وسایل می‌شود.

صالحی از اصلاح شبکه آب خام بلوار رزمندگان خبر داد و افزود: در ادامه طرح نوسازی و اصلاح بخش‌های فرسوده شبکه گسترده آب خام فضای سبز، تعویض و نوسازی اتصالات شبکه آب خام در محدوده بلوار رزمندگان انجام شد.

کد خبر 697192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.