اسرائیل امروز از نظر نظامی شکست خورده است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اسرائیل امروز از نظر نظامی شکست خورده و ایجاد صحنه‌های خشن توسط این رژیم، نشان از شکست صددرصدی دارد.

به گزارش ایمنا، محسن کریمی امروز چهارشنبه_ بیست و ششم _مهر ماه در نشست ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور استان مرکزی اظهار کرد: چهار مؤلفه رژیم غاصب اسرائیل شامل قوی‌ترین سیستم اطلاعاتی، قدرت نظامی و امنیت داخلی و ارتش است در حالی که ارتش این رژیم امروز به هم ریخته و قدرت جاسوسی این کشور توسط حماس دور زده شده است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز با گذشت زمان قوی‌تر شده است افزود: حماس توانسته از زیرساخت‌های اسرائیل عبور کند و رژیم اسرائیل که در گذشته پنج کشور را زمین گیر کرده بود امروز در برابر دو، سه هزار رزمنده کم آورده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز حماس با کمترین تجهیزات اسرائیل را به زانو در آورده است تصریح کرد: حماس یک اداره نیست بلکه یک جریان انقلابی است و در بین مردم توزیع شده است و به زانو در آوردن حماس نشان از نادانی دشمنان است.

وی با بیان اینکه آزادی قدس از وعده‌های رزمندگان اسلام است و این وعده در حال محقق شدن است گفت: ملت ایران اسلامی همواره پشتیبانی خود را از ملت فلسطین اعلام کرده و تا آخر در این زمینه ایستاده است.

سردار کریمی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه اردوهای پیشرفت و راهیان نور برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نسل جوان گفت: استان مرکزی به رغم تمامی محدودیت‌ها، سال گذشته در حوزه راهیان نور رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه هم افزایی خوبی بین دستگاه‌ها و صنایع استان مرکزی در حوزه اردوهای راهیان نور ایجاد شده که باید سهم خود را در این حوزه انجام دهند اضافه کرد: امید است امسال نیز از نظر تعداد و کیفیت برگزاری اردوهای راهیان نور اقدامات بیشتری انجام شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی هم از اعزام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از این استان در سال گذشته به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: ۱۰ هزار نفر از این تعداد دانش آموزی و بقیه سایر اقشار بوده است.

محمد گودرزی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال ۱۵ هزار نفر از استان مرکزی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

کد خبر 697188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.