حمله به بیمارستان ذات وحشی‌گیری صهیونیست‌ها را به نمایش گذاشت

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حمله به بیمارستان المعمدانی غزه چهره کریه و ذات وحشی‌گیری صهیونیست‌ها را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن بزرگی ظهر امروز - چهارشنبه ۲۶ مهرماه- در همایش «حقوق شهروندی و ایثار» در تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: این حمله ناجوانمردانه در طول تاریخ در اذهان عمومی جهان باقی خواهد ماند و مردم جهان نیز بیش از پیش به کودک کشی این رژیم پی می‌برند.

وی افزود: ناامنی موجود در این کشور جعلی در آینده‌ای بسیار نزدیک منجر به مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها می‌شود که شواهد آن از اکنون پیداست.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در اثر تحولات روزهای اخیر ساختار ذهنی و روانی رژیم اسرائیل با حملات حماس بر هم خورده و از بین رفته است که طی روزها و ماه‌های آینده زخم‌های عمیق و جدی اشغالگران بیشتر نشان داده و خباثت‌های آنها برای افکار عمومی جهانیان نمایان‌تر می‌شود.

وی هشدار جدی رهبری درباره حملات و وحشیگری‌های رژیم اسرائیل را بسیار مهم و تأثیرگذار در معادلات جهانی دانست و یادآور شد: بر همین اساس بدون تردید اگر این حملات تداوم داشته باشد شاهد بیداری مقاومت در بین مسلمانان جهان خواهیم بود و این حرکت عمق بیشتری خواهد یافت.

بزرگی در بخش دیگر سخنان خود مجموع شهدای تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوران دفاع مقدس را ۲۲۸ هزار و ۷۳۹ نفر اعلام کرد و افزود: بر همین اساس تعداد ۶۳۵ هزار و ۶۹ نفر جانباز در دوران دفاع مقدس تقدیم کشور شده است که از این تعداد هم اکنون ۵۴۹ هزار و ۵۱۹ نفر در قید حیات هستند.

وی مجموع جانبازان ۷۰ درصد کشور را هشت هزار و ۲۱۰ نفر و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد را ۲۲ هزار و ۱۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد امسال مشمول واردات خودرو شدند که در این زمینه نیازمند همکاری وزارت صمت و بانک مرکزی برای تأمین ارز مورد نیاز هستیم.

کد خبر 697151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.