حمله حماس هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: جنایات رژیم صهیونیستی به این دلیل است که با حمله رزمندگان جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی، هیمنه این رژیم غاصب شکسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری امروز بیست و ششم مهرماه در تجمع اعتراضی و خودجوش مردم اراک در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که در پیاده راه امیرکبیر این شهر برگزار شد اظهارکرد: آبروی رژیم جعلی اسرائیل با حمله حماس از دست رفته است و قابل بازگشت و احیا نیست.

وی با بیان اینکه ایستادگی و قدرت جبهه مقاومت موجب از هم گسیختگی دستگاه مدیریتی و اجرایی رژیم صهیونیستی شده است افزود: این اجتماع به منظور همدردی با مردم بی پناه غزه و اعلام اعتراض به سازمان‌های بین المللی برگزار شده است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: امروز به احترام شهدای غزه گرد هم آمده‌ایم، رژیم صهیونیستی در یک اقدام بی سابقه بیمارستانی را مورد حمله قرار داد و در این حمله بیش از ۸۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: از نشانه‌های قدرت رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین بود که اعتقاد داشت هیچ حمله و آسیبی از هوا به این کشور وارد نمی‌شود.

عرب انصاری با بیان اینکه موشک‌های غزه و جبهه مقاومت موجی نابودی بسیاری از شهرک‌های این رژیم شده است گفت: در صورتی که جنایت‌های این رژیم همچنان ادامه یابد، تا دورترین نقطه از شهرک‌های مسکونی در سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل با کشتار کودکان و اقدامات خود ذات خبیث صهیونیست‌ها را نمایان کرده است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه علاوه بر ناتوانی سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی، امروز پنج نهاد امنیتی این رژیم غاصب از کار افتاده است تاکید کرد: آنها هیچ تسلطی بر شرایط، برای عادی کردن اوضاع ندارند، تمام دستگاه مدیریتی و اجرایی رژیم صهیونیستی از هم پاشیده است و توان اداره جنگ را ندارد به همین دلیل، کارآزموده‌های آمریکایی وارد عرصه شده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز مدیریت جنگ را آمریکایی‌ها به دست گرفته‌اند افزود: باید در کنار شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا را سر دهیم چراکه آمریکا به خانه اول رژیم صهیونیستی مبدل شده و به جای ایجاد صلح، وارد جبهه جنگ شده است.

عرب انصاری با بیان اینکه جبهه مقاومت به یک جبهه قوی و پایدار تبدیل شده است تاکید کرد: امروز وزیر امور خارجه ایران به میزبانی عربستان با وزرای خارجه کشورهای اسلامی در حال مذاکره علیه اسرائیل است و وحدت منطقه‌ای را در حمایت از غزه شاهد هستیم.

وی اظهارکرد: جبهه مقاومت در مقابل این فجایع کوتاه نمی‌آید و در صورتی که خشم مردم به دلیل این بمباران کنترل نشود، بدون شک نابودی رژیم صهیونیستی به زودی به وقوع خواهد پیوست.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ضعیف‌ترین لحظه یک حکومت این است که به کشتار کودکان و زنان و خانواده‌ها روی آورد گفت: جنایت این رژیم وسیع است، اما مردم غزه خانه‌ها و کشور خود را ترک نمی‌کنند و یک صدا فریاد زدند که در غزه می‌مانیم و این فریادها ایستادگی و ایمان مردمان غزه را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از سازمان‌های حقوق بشر می‌خواهیم که به این وضعیت رسیدگی کنند و اجازه کشتار کودکان را ندهند گفت: امروز بسیاری از افراد و کشورهایی که در جریان این جنگ سکوت اختیار کرده بودند، همراه جبهه مقاومت شده‌اند و صدای مخالفت با مردم غزه را نمی‌پذیرند.

کد خبر 697145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.