درخشش اصفهان در جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت

در پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت، اصفهانی‌ها خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت که روز گذشته با حضور امیر نبی سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران برگزار شد، معاونت فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان رتبه برتر در این جشنواره را به خود اختصاص داد.

در این جشنواره از ۲۹ برگزیده در بخش‌های پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و پیام‌رسان‌ها، پویانمایی، نرم‌افزارهای کاربردی، محصولات صوتی و تصویری و پیام‌های مجازی تجلیل شد که کمال خلیلی از استان اصفهان مقام دوم بخش دانش‌آموزی با محور سرود را از آن خود کرد و علیرضا حبیبی نیز در بخش عمومی با محور پویانمایی موفق به کسب رتبه دوم شد.

در این آئین همچنین از معاونت‌های فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و مازندران در جایگاه دوم و سوم در حوزه برنامه محوله و مصوب ابلاغی تجلیل شد.

به گفته جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تشویق هنرمندان جوان و نوجوان برای ورود به حوزه دفاع مقدس، مقاومت و جهاد تبیین‌، گفتمان‌سازی در خصوص فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مقاومت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است که در پنجمین دوره آن بیش از دو هزار نفر در آن شرکت کردند.

کد خبر 697144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.