حمله به مراکز درمانی غزه اوج استیصال اسرائیل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی گفت: حمله به مراکز درمانی غزه، اوج استیصال اسرائیل است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام یوسف احمدی امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ با محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اظهار کرد: شب گذشته اسرائیل جنایت شدیدی را علیه مردم غزه مرتکب شد و کودکان و مادران بسیاری را به شهادت رساند.

وی افزود: این جنایت علیه مردم غزه غیرقابل بخشش است و دل مردم آزادی‌خواه جهان را به درد آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم سراسر جهان علیه اسرائیل به‌پاخاسته‌اند و جنایات این رژیم کودک‌کش را محکوم کرده‌اند، همچنین رفتار دوگانه کشورهای غربی علیه مردم غزه و حقوق بشر نیز نزد مردم جهان محکوم است.

وی اضافه کرد: امروز کادر بهداشت و درمان نیز در تجمع حضور دارند تا آمادگی خود را برای کمک به مردم فلسطین اعلام کنند زیرا حمله به مراکز درمانی ممنوع است.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اعلام عزای عمومی تاکید کرد: امروز مردم کرمانشاه شامل کادر درمان، دانشگاهیان و گروه‌های مختلف مردم آمادگی خود را برای نبرد با اسرائیل و تجدید بیعت با رهبر انقلاب اعلام کردند.

وی گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، همچنین نمی‌تواند شکست اطلاعاتی خود را در عملیات طوفان‌الاقصی را به فراموشی بسپارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به یاد شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: آرزوی شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، نابودی اسرائیل بود و این آرزو به‌زودی تحقق خواهد یافت.

منبع: مهر

کد خبر 697111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.