زمینه حضور امدادگران و داوطلبان برای خدمت‌رسانی به مردم غزه در مصر فراهم شود

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: وزارت امور خارجه زمینه حضور امدادگران، داوطلبان و تیم‌های پزشکی را در مصر و اردن فراهم کند تا به مردم غزه خدمات درمانی ارائه کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام پزشکی، محمد رئیس‌زاده در اجتماع امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در میدان فلسطین اظهار کرد: در جلوی چشمان بهت زده مردم دنیا قومی وحشی و درنده خو و فارغ از خصائل انسانی در غزه حمام خون به راه انداخته‌اند.

وی افزود: تمام خانواده‌های فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی عزیزان خود را از دست داده‌اند، اما هنوز جهانیان در برابر این حمله وحشیانه سکوت کرده‌اند، اشک و آه و بغض امروز مردم ایران شبیه به صبح شهادت سردار قاسم سلیمانی است، با پدیده‌ای فراتر از نسل کشی در فلسطین رو به رو شده‌ایم و نقاب سال‌ها شعار حقوق بشر مدرن غرب امروز از هم فروپاشیده شده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: در این روزها امدادگران هدف قرار داده شدند، به آمبولانس‌ها شلیک شد و بیمارستان‌ها مورد حمله قرار گرفتند، در حال حاضر اوضاع بهداشت و درمان در غزه از هم فروپاشیده و ۵۰ هزار زن باردار در غزه نیازمند خدمات درمانی هستند، جنایت بی‌مرز رژیم صهیونیستی نیازمند مقاومت بی مرز و حمایت بی مرز است. امروز قدرت روایت و منطق قدرت برای آگاهی مردم مهم است.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه زمینه حضور امدادگران، داوطلبان و تیم‌های پزشکی را در مصر و اردن فراهم کند تا به مردم غزه خدمات درمانی ارائه کنند. همکاران ما در سراسر دنیا برای امدادرسانی به مردم فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر 697055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.