عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ مهرماه

در این بسته خبری از صدور مجوز نوسازی ۵۰۰ تاکسی فرسوده در همدان تا رفع گره‌های ترافیکی شهر نهاوند با بازگشایی معابر و ضرورت افتتاح پارکینگ طبقاتی طالقانی اهواز پیش از عید نوروز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آسفالت‌ریزی معابر درجه ۲ و ۳ پایتخت در اولویت است

مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به گذر میزان آسفالت ریزی معابر شهری از یک میلیون تُن گفت: با دستور شهردار تهران ۷۵ درصد از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن آسفالت ریزی برنامه‌ریزی شده با اولویت معابر درجه ۲ و ۳ پایتخت انجام می‌شود.

کمبود سوله بحران در مشهد

حسن کریمدادی، رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در حوزه سوله بحران نقص و کمبود داریم، گفت: در حال حاضر ۱۹ سوله بحران در مشهد موجود بوده و تعداد پیش‌بینی شده در افق آینده باید ۷۰ سوله باشد. در سال جاری سه سوله بحران افتتاح خواهد شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ مهرماه

لزوم افتتاح پارکینگ طبقاتی طالقانی اهواز پیش از عید نوروز

سیاوش محمودی، عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با توجه به حضور مسافران نوروزی و ترافیک در هسته مرکزی شهر انتظار می‌رود پارکینگ طالقانی پیش از عید نوروز به بهره‌برداری برسد.

طرح تفصیلی کرج باید با نتایج طرح جامع ترافیک همپوشانی داشته باشد

علیرضا رحیمی، عضو شورای شهر کرج گفت: تهیه شبکه معابر جدید شهر در طرح تفصیلی جدید باید با مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر و همچنین کارکردهای شهری متناسب باشد.

راه توسعه و نجات خرم‌آباد، اقتصاد مبتنی بر گردشگری شهری است

داریوش بارانی، شهردار خرم‌آباد با اشاره به حضور برخی سرمایه‌گذاران در شهر خرم‌آباد گفت: اعتقاد داریم کلید توسعه استان و راه نجات شهرداری‌ها اقتصاد مبتنی بر گردشگری شهری است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ مهرماه

مجوز نوسازی ۵۰۰ تاکسی فرسوده در همدان صادر شد

سید محمد پوروخشوری، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از صدور مجوز نوسازی ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده از سوی وزارت کشور خبر داد.

رفع گره‌های ترافیکی شهر نهاوند با بازگشایی معابر

مجید یوسفی‌نوید، شهردار نهاوند بازگشایی معابر اصلی شهر را از جمله اقدامات و ضرورت‌های مهم برای توسعه متوازن در جامعه شهری عنوان کرد و گفت: با بازگشایی معابر اصلی شهر نهاوند در نظر داریم گره‌های ترافیکی شهر را رفع کنیم.

کد خبر 697044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.